Axla rollen som gud i stadsbyggaren The Universim

Robot
Axla rollen som gud i stadsbyggaren The Universim
Skribent

Det här har jag väntat länge på, blir att plocka upp i helgen!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Ahh såg att jag fått meddelande om denna, trodde bara det var rea. Så ur early access? Nu jävlar är det läge att köpa den (men jag får vänta, vill se vad Enshrouded kommer kosta först...tror den släpps imorgon)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

ndr
Medlem

Har väntat på ett sånt här spel sen Black & White tiden, blir ett köp direkt!

Medlem
Skrivet av ndr:

Har väntat på ett sånt här spel sen Black & White tiden, blir ett köp direkt!

det var riktigt kul spel! Själv vill jag ha ett nytt populous med supergrafik och multiplayer


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Redaktör
Ponny
Skrivet av Ankh:

det var riktigt kul spel! Själv vill jag ha ett nytt populous med supergrafik och multiplayer

Ja! Fick Populous-vibbar. Good times. Var nog mest "klotkartorna" som gjorde det.


signatur

En Bamseponny av folket

Gnällkuk

Ser riktigt najs ut! Början av spelets tidsålder fick starka Settlers 3-vibbar från mig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Köpte det 2018 och har spelat det runt 100h genom åren. Nu är det dags börja om med 1.0! Rekommenderas varmt.

1
Skriv svar