Laurence ”Morpheus” Fishburne blir blodsugare i fjärde säsongen av Witcher

Robot
Laurence ”Morpheus” Fishburne blir blodsugare i fjärde säsongen av Witcher
Geeks Gaming

”Do you think that’s blood you’re sucking now?”

Kul med en känd och bra röst ❤️

Medlem

Regis var extremt bra återgiven i Blood and wine, älskade honom både där och i böckerna. En av mina absoluta favoritkaraktärer. Laurence är extremt kompetent och jag hoppas att han kommer gestalta honom bra.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Nu fick ni upp min förhoppningar om ett fjärde spel ju! 😡😡😡😡

Var ju serien när man tittade lite närmre; rungande "Nej tack!"

Medlem
Skrivet av NordhNet:

”Do you think that’s blood you’re sucking now?”

Kul med en känd och bra röst ❤️

Låter som en mening tagen direkt ur en av Laurence dotters filmer.

En riktigt go gubbe -- topp!

Medlem

ah yes, ser ingen skillnad på dem

Fishburne kan inte rädda serien


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Har försökt radera serien ur minnet. HBO bör göra en egen variant

Skribent
Skrivet av Weeks_death:

Nu fick ni upp min förhoppningar om ett fjärde spel ju! 😡😡😡😡

Var ju serien när man tittade lite närmre; rungande "Nej tack!"

De jobbar ju på ett fjärde spel, så du kan vara lugn.

Sen lär det väl vara ett tag bort...


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av smuts:

Regis var extremt bra återgiven i Blood and wine, älskade honom både där och i böckerna. En av mina absoluta favoritkaraktärer. Lawrence är extremt kompetent och jag hoppas att han kommer gestalta honom bra.

Hållet helt och hållet med. Synd att han för mig är ”too little, too late” för att jag ska vilja fortsätta se serien.


signatur

Carbonara görs inte med grädde.

Medlem

Då får han ta och banta ner sig en hel del då Regis är ordentlig smal och inte feedar på mäniskor

Medlem
Skrivet av John7612:

Då får han ta och banta ner sig en hel del då Regis är ordentlig smal och inte feedar på mäniskor

Utseendet är trots allt bara en del av karaktären, alla andra karaktärsdrag och hur talförd han är är ju en helt annan femma. Det kan fortfarande bli bra, och med tanke på hur kompetent Lawrence ändå är så har jag rätt höga förväntningar(och förhoppningar).


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

De jobbar ju på ett fjärde spel, så du kan vara lugn.

Sen lär det väl vara ett tag bort...

Jo, har ju ryktats om det så blev lite till mig när jag såg en artikel jag trodde hade att göra med det.

Sedan hade fishburne varit en mycket bra tillskott till röstskådespelare i ett spel. Gillar hans röst. 😁

Skribent
Skrivet av Weeks_death:

Jo, har ju ryktats om det så blev lite till mig när jag såg en artikel jag trodde hade att göra med det.

Sedan hade fishburne varit en mycket bra tillskott till röstskådespelare i ett spel. Gillar hans röst. 😁

Ja han är lite av en James Earl Jones faktiskt röstmässigt. Har en hel del pondus i sina rör.


signatur

"Writer and Fighter"

Quake-konnässsör

Udda val av Regis, men spelar ingen roll. Gav upp på serien efter andra säsongen då det förlorade mitt intresse totalt.

Medlem

Har inte ens sett säsong 3 så, "meh"

Medlem

säsong 1 - ganska bra
säsong 2 - OK
säsong 3 - helt värdelös

Medlem
Skrivet av hero:

säsong 1 - ganska bra
säsong 2 - OK
säsong 3 - helt värdelös

säsong 1 - helt värdelös
säsong 2 - helt värdelös
säsong 3 - helt värdelös


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Skrivet av Godofcheese:

säsong 1 - helt värdelös
säsong 2 - helt värdelös
säsong 3 - helt värdelös

Ganska ofattbart att man ser på 3säsonger på nåt man tycker är helt värdelöst


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Ganska ofattbart att man ser på 3säsonger på nåt man tycker är helt värdelöst

Jag tycker det är beundransvärt.

Själv ger jag inte ens serien en chans att ändra min åsikt efter säsong 2.

Medlem
Skrivet av smuts:

Utseendet är trots allt bara en del av karaktären, alla andra karaktärsdrag och hur talförd han är är ju en helt annan femma. Det kan fortfarande bli bra, och med tanke på hur kompetent Lawrence ändå är så har jag rätt höga förväntningar(och förhoppningar).

Helt omöjligt att det blir bra. Serien har varit svajig sen säsong ett och det har bara blivit sämre.

Medlem

Det här är bara jag som siar lite, och har absolut ingen större talang när det kommer till profetior, men om Netflix är det minsta intresserade av att spara pengar så borde de nog lägga denna serie på is helt och hållet.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Låter som en mening tagen direkt ur en av Laurence dotters filmer.

Ouch!
(kanske också en mening tagen ur en av Laurence dotters filmer)

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Ganska ofattbart att man ser på 3säsonger på nåt man tycker är helt värdelöst

Yup, så är det när man blir tvingad under pistolhot i ett förhållande


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Blodsugare? Han får se upp så att inte några dream warriors tar honom


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Serien dog ju i förra säsongen rejält. Svårt att se hur någon/något kan rädda den. Första säsongen är i min mening den bästa sen blev de bara massa fokus på kvinnor och relationer samt intriger. Jag vill ju se slakt av monster :/

Quake-konnässsör

Om MCU har blivit M-She-U, så har Witcher blivit Witch-Her

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Jo, har ju ryktats om det så blev lite till mig när jag såg en artikel jag trodde hade att göra med det.

Sedan hade fishburne varit en mycket bra tillskott till röstskådespelare i ett spel. Gillar hans röst. 😁

de är inga rykten. det är bekräftat

Medlem
Skrivet av delli:

Serien dog ju i förra säsongen rejält. Svårt att se hur någon/något kan rädda den. Första säsongen är i min mening den bästa sen blev de bara massa fokus på kvinnor och relationer samt intriger. Jag vill ju se slakt av monster :/

Du beskriver böckerna ganska bra. Första två är Geralt och monster-historier och sen är det politik och intriger. Väldigt liten del av Witcher-böckerna är monsterjagande.

Medlem

Såg första säsongen och tyckte att den var helt okej, men det fanns mycket förbättringspotential. Säsong 2 orkade jag inte ens se klart då den var så dålig...!

12
Skriv svar