Funcom visar lite nya videoklipp från Dune: Awakening

Robot
Funcom visar lite nya videoklipp från Dune: Awakening

Överlevnadsspelet i den ikoniska sandvärlden.

#Dune-awakening, #Funcom, #nyhetstips


Medlem

Grafiskt ser det ändå rätt bra ut men mmo känns tråkigt. Synd då jag verkligen gillar världen i Dune men tur att Part 2 kommer snart i alla fall.

Medlem

Det här kan bli kul, gillade Conan Exiles, kommer prova när det kommer!

Medlem

Videon är ju ett år gammal?

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Videon är ju ett år gammal?

Ja. Klippet i twitter inlägget är det nya.

Medlem
Skrivet av waeress:

Ja. Klippet i twitter inlägget är det nya.

Artiklen skriver ju inget om någon twitterlänk eller länkar till den?

"och i en ny video pratar de"

Sen finns det ingen mer information alls i artikeln om denna video eller vart jag kan se den. Men det finns en youtube video länkat som är den första trailern som visade upp för ett år sedan.

Medlem

Ser bra ut men efter Conan känns det som att Dune kommer vara ett ganska wonky spel. Conan var roligt och så men det kändes nästan mer som att det var ett skolprojekt än ett licensspel från en spelstudio.


signatur

PSN: OAKTHYR

Gnällkuk

Survival - YEY!
Online MMO - Neeeey


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Artiklen skriver ju inget om någon twitterlänk eller länkar till den?

"och i en ny video pratar de"

Sen finns det ingen mer information alls i artikeln om denna video eller vart jag kan se den. Men det finns en youtube video länkat som är den första trailern som visade upp för ett år sedan.

Jag ser twitter länken.

Medlem
Skrivet av waeress:

Jag ser twitter länken.
<Uppladdad bildlänk>

Weird. Finns literally inget där för mig mellan artikelns text och youtube videon

Medlem

Får hoppas att det inte blir för mycket copy-paste av conan exile. Ett spel med så otroligt mycket outnyttjad potential.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

"och det är tänkt att vi ska dela den öppna spelvärlden med "tusentals andra spelare".
Njae, efter den meningen var det inte intressant mer för egen del tyvärr.
Ser ju riktigt trevligt ut grafiskt dock.

Gillar annars världsbygget och stämningen i Dune men satan i gatan vad jag är imponerad av er som orkade kika färdigt den första filmen. Antingen hände det en himla massa spännande under den andra hälften men inte fan hände det något spännande under den första iaf! 🙃

ELF
Medlem
Skrivet av Ronzem:

Weird. Finns literally inget där för mig mellan artikelns text och youtube videon

Har du blockerat Twitter?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

// satan i gatan vad jag är imponerad av er som orkade kika färdigt den första filmen. Antingen hände det en himla massa spännande under den andra hälften men inte fan hände det något spännande under den första iaf! 🙃

Ett tips: Inte se David Lynch version (från 1984) i så tillfälle.

//LD

Medlem
Skrivet av Lord Darkness:

Ett tips: Inte se David Lynch version (från 1984) i så tillfälle.

//LD

Jaså? Ännu segare? 😬😬

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Jaså? Ännu segare? 😬😬

Nu faller det sig sånn att jag älskar både Lynch og det du kallar "sega filmer", men nya Dune er lite av en "Marvel-version" av gamla Dune. Hög risk för att du får ett anfall om du ser den tror jag.

//LD

Medlem
Skrivet av Lord Darkness:

Nu faller det sig sånn att jag älskar både Lynch og det du kallar "sega filmer", men nya Dune er lite av en "Marvel-version" av gamla Dune. Hög risk för att du får ett anfall om du ser den tror jag.

//LD

Ah ok. Tack för avrådan då^^.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

"och det är tänkt att vi ska dela den öppna spelvärlden med "tusentals andra spelare".
Njae, efter den meningen var det inte intressant mer för egen del tyvärr.
Ser ju riktigt trevligt ut grafiskt dock.

Gillar annars världsbygget och stämningen i Dune men satan i gatan vad jag är imponerad av er som orkade kika färdigt den första filmen. Antingen hände det en himla massa spännande under den andra hälften men inte fan hände det något spännande under den första iaf! 🙃

1a filmen är ju riktigt jkla bra

Medlem
Skrivet av roftg:

1a filmen är ju riktigt jkla bra

Nää, jag sörjer fortfarande de 90 minuterna jag rånades på innan jag gav upp :(.

1
Skriv svar