Kusligt bra erbjudande – Ghostwire: Tokyo är gratis hos Epic

Robot
Kusligt bra erbjudande – Ghostwire: Tokyo är gratis hos Epic
Medlem

Knipat!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Medlem

Vad var gratis-spelet igår? Har helt glömt bort att hålla koll på EGL.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Moderator | Testpilot
Skrivet av Broshimitsu:

Vad var gratis-spelet igår? Har helt glömt bort att hålla koll på EGL.

Fallout 3 tror jag.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Har haffat alla gratis-lir hittils, det går att göra på deras hemsida om man inte vill ha launchern installerad. Så utöver backloggar på andra klienter så börjar epics bli helt grotesk. Frågan är, när sätter man igång att beta av?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Det här spelet är verkligen ett favoritspel. Antar att det beror lite på hur man spelar såklart men jag somnar spelar långsamt och vill utforska varje hörn hade riktigt roligt med det.


signatur

Ultrazine

Medlem

Stort tack FZ!
Perfekta Epic-spelet!

Medlem

uj Epic är riktigt bra

Medlem

Aj då missade det, men fick The Outer Worlds istället som är gratis just nu. Inte fy skam det heller.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Oj oj. Men det är inget mot dagens spel. The outer worlds (spacers choise ed). Dom har helt klart öppnat stora plånboken..

Medlem

Jag undrar hur länge sedan avtalen kring dessa spel skrevs?

Det känns lite underligt med tre MS-ägda spel på rad. Man kan tänka sig att detta är spel som MS vill att folk ska skaffa Game Pass för att spela och inte ge bort gratis via Epic?

Edit: Jag kom direkt jag tryckte för att posta på att Outer Worlds inte ges ut av MS.

Medlem

Gillade liret, redan kört igenom det på game pass tidigare i år. Var lite onödigt mycket jox de stoppat in som jag personligen inte tyckte tillförde något, men spelet i sig var klart skönt.

Skribent

De stora titlarna som varit de tre senaste dagarna har alla varit Bethesda. Om det fortsätter, vad kan vi få för spel då?

Skrivet av Margy:

Jag undrar hur länge sedan avtalen kring dessa spel skrevs?

Det känns lite underligt med tre MS-ägda spel på rad. Man kan tänka sig att detta är spel som MS vill att folk ska skaffa Game Pass för att spela och inte ge bort gratis via Epic?

Edit: Jag kom direkt jag tryckte för att posta på att Outer Worlds inte ges ut av MS.

Antagligen för att det går så super jävla bra för Gamepass att dom känner att dom kan ge bort lite spel på andra ställen


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition gratis nu


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Gen
Medlem
Skrivet av theBoosing:

Har haffat alla gratis-lir hittils, det går att göra på deras hemsida om man inte vill ha launchern installerad. Så utöver backloggar på andra klienter så börjar epics bli helt grotesk. Frågan är, när sätter man igång att beta av?

Så frågan är väl lite - varför ens haffa dessa spel om man inte ens har tid att spela dem? Man själv vinner inget på det och frågan är om utvecklaren tjänar speciellt mycket på det?

Medlem

Kusligt dåligt spel skippar detta erbjudande!

1
Skriv svar