Medlem
Skrivet av deezel:

Lite humor. Satt å lekte med dall-e och för att få några illustrationer. En stack ut, helt slumpmässigt. Fick iaf mig att tänka på GTA

<Uppladdad bildlänk>

Det var rätt så likt faktiskt

Men i övrigt så känns det som att många skapar bilder som är relativt likt GTA eller om det bara är omedvetet. Oftast är det typsnittet i texten, men ibland kanske jag bara tycker det för att jag gillar spelserien. Arsenal släppte en bild förut som jag av någon anledning fick GTA vibbar av men det var nog en långsökt tanke.

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2023/08/1980s-spo...

Skrivet av Zontos:

Det var rätt så likt faktiskt

Men i övrigt så känns det som att många skapar bilder som är relativt likt GTA eller om det bara är omedvetet. Oftast är det typsnittet i texten, men ibland kanske jag bara tycker det för att jag gillar spelserien. Arsenal släppte en bild förut som jag av någon anledning fick GTA vibbar av men det var nog en långsökt tanke.

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2023/08/1980s-spo...

Fick mig att tänka på sina gängmedlemmar i GTA san andreas 🙂 Så du är inte ensam 👍

Medlem
Skrivet av Poisoninmyveins09:

Fick mig att tänka på sina gängmedlemmar i GTA san andreas 🙂 Så du är inte ensam 👍

Groove Street Gunners

Skrivet av Zontos:

Groove Street Gunners

Jaa 🤣 Grove Street Hooligans 😅

Medlem
Skrivet av Poisoninmyveins09:

Jaa 🤣 Grove Street Hooligans 😅

Exakt

---

Vad tycker ni andra om spotifys GTA spellistor som är skräddarsydda för en själv? Baserade på låtarna från spelet. Någon låt saknar jag men annars verkar den vara komplett.

Medlem

Det blir en förbokning! Jäklar vad taggad jag är 😀

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Omöjligt att det släpps våren -24. Tror knappast ens under hela -24.

Skrivet av InsaneSharky:

Om det blir ett släpp av det nästa år så är det i november så så de kan få ut så mycket som möjligt till jul nästa år.

Skrivet av nils45:

Håller med. Mitten eller sent 2025. Om det kommer 2024 så finns det nog en stor sannolikhet att det kommer bli försenat.

Står ju klart och tydligt att det kommer 2025 så varför tror ni ens att det skulle komma nästa år?

Redaktör
Skrivet av robbis:

Står ju klart och tydligt att det kommer 2025 så varför tror ni ens att det skulle komma nästa år?

Gamla kommentarer pga uppdaterad artikel.


signatur
Medlem

Låten i trailern är Tom Pettys Love is a long road från skivan Full Moon fever som släpptes 1989, så tidigast då lär spelet utspela sig.

MrU
Medlem

Manliga karaktären heter Jason och är spelbar, enligt 2022 års teapot-leak

Skrivet av Tröjan:

Låten i trailern är Tom Pettys Love is a long road från skivan Full Moon fever som släpptes 1989, så tidigast då lär spelet utspela sig.

Man ser åxå folk som live streama från sina mobiler på nåt socialt nätverk, så den lär vara nutid


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Det ser underbart ut, men, jag hoppas verkligen de fixar kontrollerna på karaktärerna denna gång. Dom rör sig som gröt genom gyttja. Om det ska vara realism, är jag gärna utan den.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Önskemålen som inte kommer infrias som gör mig lite ledsen i ögat, som jag hoppas har fel om:

- Det släpps på PC samtidigt som konsolerna.
- Single player får minst ett maffigt DLC senarelagd med nya uppdrag som vidgar single player upplevelsen och är värt att köpa.
- Spelet får senare en officiellt genomarbetad VR funktion (ovan känns viktigare men så trevligt det skulle vara att lalla runt i stan och köra bil där alla element fungerar sömlöst i VR med full support för VR-kontroll och interaktion).

Medlem

Jag hoppas man kommer få se Tommy från Vice City antingen något easter egg, side mission eller är med i storyn på något vis lite kort. Just för nostalgi.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

Underbar trailer med grymt val av musik. Förhoppningsvis slänger de in ngn stad som liknar Orlando så vi kan få lite skev Disney känsla 👍

Sen är det alligatorer det finns främst i Florida så det är nog sannolikt det vi ser och inte krokodiler.🐊

Medlem

Jag har aldrig gillat ett GTA-spel medan jag tycker båda Red Dead Redemption är helt fantastiska. Den här trailern var dock läcker. Känns inte som ett typiskt plastigt och tillrättalagt AAA-spel.


signatur

Memento Mori

Medlem

Detta kommer jag förköpa så fort det finns tillgängligt - alltid retar det någon

Medlem

Spännande med en löfstory, mycket het action och bra graffe, verkar ha kass uppskalning dock, måste vara konsolversionen.

Medlem
Skrivet av Ruskendrul:

Detta kommer jag förköpa så fort det finns tillgängligt - alltid retar det någon

Samma här!

Gärna någon ruskigt dyr Collectors Ed. också


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Det här är en gris i säck jag hade köpt utan tvekan alla gånger. Inte många spelserier man litar på att kvaliteten kommer finnas där varje gång, men GTA är tveklöst uppe där på förstaplatsen för mig.

Då är du bara dum. Företag förändras med tiden, Rockstar idag är självklart inte samma rockstar som när Gta V släpptes för över 10 år sedan, folk har kommit och gått under den tiden. Vänta ALLTID på recensioner om du verkligen älskar spel, för det du gör är bara att ge dom pengar för nåt som potentiellt skulle kunna vara, inget dom faktiskt gjort ännu. Du kommer få en kopia av spelet på samma dag ändå så du kan va lugn…

Medlem

Varför utannonsera det så tidigt dock? Det hade räckt med ett halvår innan release.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem
Skrivet av KuShO:

Samma här!

Gärna någon ruskigt dyr Collectors Ed. också

Absolut!

Medlem
Skrivet av DJ-SAAB:

Jag hoppas man kommer få se Tommy från Vice City antingen något easter egg, side mission eller är med i storyn på något vis lite kort. Just för nostalgi.

Möjligen som easter egg i så fall. Det verkar vara tämligen täta skott mellan GTA-spelen från PS2-eran och de nyare (GTA4 och 5). Den enda karaktären som finns med i både den gamla serien och den nya är Lazlow. I övrigt figurerar inga andra karaktärer i båda serier så vitt jag vet. T.o.m. städerna ser helt annorlunda ut.

Medlem

Om nu GTA 6 släpps 2025 så släpps de på en 5 år gammal konsol. Eller kommer de att släppas på nästa generations konsoler tro? Hade nog varit bättre för oss användare om man hade optimerat det till PC istället..

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Då är du bara dum. Företag förändras med tiden, Rockstar idag är självklart inte samma rockstar som när Gta V släpptes för över 10 år sedan, folk har kommit och gått under den tiden. Vänta ALLTID på recensioner om du verkligen älskar spel, för det du gör är bara att ge dom pengar för nåt som potentiellt skulle kunna vara, inget dom faktiskt gjort ännu. Du kommer få en kopia av spelet på samma dag ändå så du kan va lugn…

"Då är du bara dum"

Jag fattar vad du menar, och visst är det är smart att vänta på recensioner, men det finns inga indikationer på att Rockstar har ändrats i någon negativ riktning sedan GTA5. Tvärtom. RDR2 kom ut för fem år sedan, och var ännu bättre än GTA5 någonsin var. Jag kommer köpa GTA6 oavsett vad recensionerna säger, så det spelar ingen roll om jag förbokar eller inte. Hypen och den där "kvällen innan Julafon-känslan" är en del av upplevelsen för mig och tar mig tillbaka till barndomstiden. Väntar mig inte att du fattar, men jag är inte dum på grund av detta, och väntar mig att du visar folk här lite mer respekt.

Medlem

Blev riktigt sugen på ett topp-down GTA igen när jag såg den här bilden

Medlem

Jag är förvirrad har inte information kommit redan att spelet kommer under 2025? Varför spekulerar folk här förvirrat att det kommer 2024 redan? Läste nu klart kommentarerna. Är inte alls förvånad om spelet kommer under 2025 eller inför julen 2024 som tidigast. Vi får inte glömma att dom vill släppa GTA 6 så sent dom bara kan....

Medlem
Skrivet av JonnyBOj:

Om nu GTA 6 släpps 2025 så släpps de på en 5 år gammal konsol. Eller kommer de att släppas på nästa generations konsoler tro? Hade nog varit bättre för oss användare om man hade optimerat det till PC istället..

Det spelar ingen roll. GTA 6/online är redan byggt från början för online och att byggas ut framöver. Det betyder att konsol generationerna inte spelar någon roll. Nästa gen konsoler får en ny version av GTA 6 osv. Som med GTA 5 som kom på Playstation 3 osv det var inget problem då och kommer att bli ett mindre problem framöver. Eftersom allt är uppbyggt för online redan från början den här gången.

Skrivet av DJ-SAAB:

Jag hoppas man kommer få se Tommy från Vice City antingen något easter egg, side mission eller är med i storyn på något vis lite kort. Just för nostalgi.

Finns säkert någon referens/gata/något döpt efter honom, 🙂

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Jag är förvirrad har inte information kommit redan att spelet kommer under 2025? Varför spekulerar folk här förvirrat att det kommer 2024 redan? Läste nu klart kommentarerna. Är inte alls förvånad om spelet kommer under 2025 eller inför julen 2024 som tidigast. Vi får inte glömma att dom vill släppa GTA 6 så sent dom bara kan....

Kolla Datumen när de inläggen skrevs så kommer du inse att deras förvirring är egentligen din.

12
Skriv svar