Snabbkollen – Vad tycker du om första GTA VI-trailern?

Medlem

Jag ska vara hemskt ärligt, finns nog ingenting i den här trailern som skapar nån "jag vill spela det nu känsla"

jag menar, det är Amerika med stort A igen? Ehh men det kan ju också vara att hela grejen med Krim tilltalar mig personligen lika mycket som att utföra brott i verkliga livet.

Det grafiska uttrycket så högupplöst och detaljerar att det kommer nog kännas ganska osmakligt att råna nån eller spöa nån för att ta deras bil etc..

Om det nu hade varit Guy Ritchie London eller 60-tals gangsters däremot...

Medlem

Är det inte lite överdrivet?
Vi får, en visserligen efterlängtad trailer. Vi får ett hopp om framtiden.
Det låter ju bra.
Det ser bekant ut, men samtidigt som något nytt.
Det är det här vi vill ha!
Jag rycks med och längtar jag med.
Jag inser samtidigt att jag någonstans blir lurad av marknadsföringen.
Jag läser nyheter och är med i diskussioner om ett spel som kommer att släppas om två år (gissar själv på att det kommer sent 2025, möjligtvis november)

Medlem

Jag hamnar nog i mittemellan facket. Det ser fantastiskt ut, troligtvis något av det mest realistiska jag sett i ett spel med otroliga detaljer men det är fortfarande en extremt regisserad reklamfilm som de säkert lagt man-månader av arbetstid på så jag väntar tills det kommer lite gameplay innan jag blir riktigt hypad.

Som PC spelare så kommer vi ju förmodligen behöva vänta till 2026-2027 så det är dumt att plåga sig själv för mycket med hype än.

Medlem
Skrivet av Hajfena:

Nej, men världsuppfattningen förändras ju äldre man blir.
De har väl en relation antar jag. Det verkar vara en utopi i min värld. Jag börjar närma mig en Karen med 2 hammare, så en sån som huvudpersonen kan jag gå med på.

Så mer Mickey & Mallory än Bonnie & Clyde då?

Medlem

Intressant att färre än 50% tycker att det ser bättre ut än helt ok bara.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Personligen är jag inte speciellt intresserad av GTA 6. Spelade GTA 4 när det begav sig. Been there done that känns det som.
Men skoj för alla er andra som är sugna på mer GTA. 😀

Medlem
Skrivet av QuenchedAnger:

jag menar, det är Amerika med stort A igen? Ehh men det kan ju också vara att hela grejen med Krim tilltalar mig personligen lika mycket som att utföra brott i verkliga livet.

Det grafiska uttrycket så högupplöst och detaljerar att det kommer nog kännas ganska osmakligt att råna nån eller spöa nån för att ta deras bil etc..

Intressant!
Jag känner lite samma sak. Med gängkriminaliteten som pågår nu har jag inte så stor lust att göra samma sak i ett spel.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Så mer Mickey & Mallory än Bonnie & Clyde då?

Ja gärna, jag har inget emot det, jag har bara svårt att föreställa mig det. Därav utopi då relation med någon inte finns på kartan.

12
Skriv svar