Livstecken från det imponerande bodycam-spelet Unrecord

Robot
Livstecken från det imponerande bodycam-spelet Unrecord

Det ser ut som att det även vankas biljakter.

#Dramas, #Unrecord


Medlem

Gissar att biljakten är en cutscene och inte något faktiskt spelbart - men jag blir väldigt gärna motbevisad.

Vad menar de med Unrecord, och varför spelas samma sekvens upp flera gånger? Är det en gameplay-mekanik á la Katana Zero/Hotline Miami?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

"He thinks he's him"? Jag fattar inte, hahah


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Gissar att biljakten är en cutscene och inte något faktiskt spelbart - men jag blir väldigt gärna motbevisad.

Vad menar de med Unrecord, och varför spelas samma sekvens upp flera gånger? Är det en gameplay-mekanik á la Katana Zero/Hotline Miami?

Varför skulle det inte vara spelbart?
Folk sa att det inte ens var ett spel när de först visade det, men oj vad fel man kan ha ibland

Medlem

Man kan undra varför dom tar klipp från GTA 6.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av PontusT:

Varför skulle det inte vara spelbart?
Folk sa att det inte ens var ett spel när de först visade det, men oj vad fel man kan ha ibland

Tänker att en liten studio som gör ett FPS-spel som ser fotorealistiskt ut är väldigt stort i sig, men en liten studio som gör ett FPS-spel där man även kan ratta bilar i trafik känns som ett extra steg man inte ofta ser från indie-studios.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Det allra första man ser är ett klipp från GTA 6-trailern. Känns seriöst.

Medlem

Märks att många här inte har "hängt med" på internet de senaste åren..

Bro Thinks He's Him and I'm Him are catchphrases predominantly used in sports and athletic culture. "He Thinks He's Him" is a taunt used to describe men that are supposedly trying to emulate iconic figures in their field, while "He Is Him" is a phrase used to celebrate a man's efforts as impressive or successful.

Anledningen till att de visar klippet från GTA VI om och om igen är för att "håna" eller jämföra det klippet, som är från en bodycam från en polis, med Unrecords dito.

Medlem

"He thinks he's him" står det i videon gott folk.

Dom jämför GTAs "cam-gameplay" med sin egna för att visa hur "det ska se ut".

Edit:

Såg att ovan redan att skrivit om det, hade dock ingen aning om att det var någon/något catchphrase/slagord, Men, man kunde lista ut vad som menades utan att veta om detta. ;P


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Force:

"He thinks he's him"? Jag fattar inte, hahah

Var glad för det.

1
Skriv svar