Like A Dragon: Infinite Wealths spelvärld är 3 gånger större än Yakuza 7:s

Robot
Like A Dragon: Infinite Wealths spelvärld är 3 gånger större än Yakuza 7:s

Och ser ut att vara fullsmockad med aktiviteter.

#Lige-a-dragon-infinite-wealth, #Yakuza


Moderator | Testpilot

Så taggad!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag har inte spelat något sedan sexan och tycker det var nog "fullsmockat".

Redaktör
Ponny

Saker jag säger en gång i månaden: "Jag borde verkligen spela Yakuza/Like a Dragon".


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

... Och då var Ijincho ändå väldigt rejält jämfört med Kamurocho och Sotenbori, för att inte tala om de andra städerna som dyker upp i de tidigare spelen. Här har någon försökt göra en enkel jämförelse baserat på hur fort man springer igenom städerna.

Jag körde demot av Infinite Wealth som är inkluderat i Like a Dragon Gaiden och hade väldigt kul med det, Hawaii verkar grymt baserad på den slice av det man får utforska i demot. Sjuans turordningsbaserade strider var lite väl basic och höll inte riktigt hela vägen genom det ganska långa spelet, så det är med glädje jag kan säga att Infinite Wealth verkar ha mer djup. Sen att vi får spelbar Seonhee (med korrekt romaniserat namn, dessutom) den här gången är ju instant 10/10.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Alltså bilden ovan är ju Honolulu och Diamondhead (vulkanen i bakgrunden) på pricken

Kul!

Medlem

Inte kört ishin ännu, då det inte lirar ok i 32:9 (kör inte steam och att få gamepass grejjer att modda exefiler går så där, om man inte dualbootar då, inte orkat så långt ännu). Får väl göra en sticka med vettig env på. Fattar inte varför de fukkade up detta på ishin när alla andra funkar fint (tom gaiden vad jag förstår, inte kolla ännu).

Men ser klart fram mot detta

1
Skriv svar