PUBG-utvecklarna utannonserar The Sims-utmanaren Inzoi

Robot
PUBG-utvecklarna utannonserar The Sims-utmanaren Inzoi

Och det ser riktigt lovande ut.

#Inzoi, #Krafton


Medlem

Ska precis gå o lägg mig o sova. Har ställt om dygnet. Ligger i sovrummet med mobilen o kollar. Trodde det var riktiga människor i gameplay videon. Ser Unreal 5 ut så eller spelar min hjärna mig ett spratt.

Gonatt..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Ser ut som ett dåligt assest flip spel. Grafiken är snyggt men spelet är fult.
*foliehat på* är det ett propaganda spel till ungdomarna i Kina som ska lära sig hur man ska vara en god medborgare?

Medlem

Ser ju helt fantastiskt ut! Vilken oväntad överraskning att dom skulle göra ett sådant här spel med.

Medlem

Korean super model-simulator


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Ser otroligt mycket bättre ut än sims!
The sims har helt tappat det och de kunde inte bry sig mindre om att utveckla sitt spel
Tilltänkta kunderna köper skiten ändå och de spottar ut massa dyra dlc bara

Medlem

omg... vad var det jag nyss såg? Sätter på lite Kpop och poppar popcorn!


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Om man kollar när de testar kläder så verkar de använda någon variant av "ingame AI" (säkert limiterad men ändå) för att generera vissa.
Tänker på detta som sen ger västen till höger. Intressant funktion att ha med i spelet. Även sängkläder senare i videon.

Är mest imponerad av Unreal Engine 5 och vad man kan göra med den när man kolla videon. Kommer säkert testa spelet någon gång om det kommer.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Jag fnissade till lite av videon när den här dök upp. Personen högst upp måste vara sjukt snygg.

Går och lägger mig igen...


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Ser mycket bättre ut än Sims!
Tröttat på Sims mycket pga deras "cartoon"-stil som fortfarande lever kvar... alltid velat haft ett sims med lite mer realism i grafik och annat.
Även trött på alla DLCs, känns som att basutgåvan nästan inte ger nåt.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Ser mycket bättre ut än Sims!
Tröttat på Sims mycket pga deras "cartoon"-stil som fortfarande lever kvar... alltid velat haft ett sims med lite mer realism i grafik och annat.
Även trött på alla DLCs, känns som att basutgåvan nästan inte ger nåt.

Basutgåvan är ju dock gratis, men ja, man avslutar ju sin tanke på att spela lite Sims när man ser att alla DLC kostar mer än 10 000 kr att köpa (även om man inte behöver allt så säger det en del). Och det är ju mycket smått skit i varje.

Medlem
Skrivet av Jinxad:

Basutgåvan är ju dock gratis, men ja, man avslutar ju sin tanke på att spela lite Sims när man ser att alla DLC kostar mer än 10 000 kr att köpa (även om man inte behöver allt så säger det en del). Och det är ju mycket smått skit i varje.

Ja nuja från Oktober förra året, innan dess kostade det som vilket annat fullstort spel

Medlem
Skrivet av rewoX:

Ja nuja från Oktober förra året, innan dess kostade det som vilket annat fullstort spel

Haha ja ok, jag har inte spelat sims på länge men kikade lite när jag läste denna nyheten och då var det gratis

Medlem

Det ser riktigt själlöst ut, men visst är det mäktigt rent grafiskt.

Medlem

Ser snyggt ut, men känns som att Life By You kommer vara en bättre utmanare till The Sims.
Å andra sidan utvecklas det av Paradox Interactive, så all DLC lär väl kosta skjortan ändå..


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Om de inte kommer göra som EA och Paradox gör med DLC-fester till överpris, så har den en riktig god chans att bli kungen av life-sim spelen. Om de kommer köra samma metod som EA och Paradox så kan de nog bli körda. Så hoppas på det bästa. Gillar realistisk grafik för denna typ av spel.

Testpilot

Alltså när en trailer knappt kan bibehålla 30 FPS utan att få massa stuttering, då kan jag inte påstå att jag känner mig speciellt imponerad eller försäkrad att spelet håller en hög kvalité.. Det hjälps inte att det är PUBG-utvecklare bakom kulisserna, är inte direkt kända för att veta hur man optimerar saker och ting.


signatur

Jag kan komma att använda "du" löpande i texter jag skriver. Med detta menas då "vem nu än som läser", om inte kontexten avser annat. Om du tar åt dig av någon anledning, då är det upp till dig som person att ansvara för din egna tolkning och efterföljande reaktion.

1
Skriv svar