Five Nights at Freddy's-filmen näst bästa biopremiären – efter Super Mario

Robot
Five Nights at Freddy's-filmen näst bästa biopremiären – efter Super Mario

Baserat på filmer som bygger på spel.

#film, #five-nights-at-freddys


Medlem

Vill påstå att filmen var bättre än väntat. Inget mästerverk, men helt klart underhållande. Skulle ge den 3/5.

Om det är den näst bästa filmen baserad på ett spel? Vet ej. Men i varje fall bättre än den genomsnittliga Uwe Boll-filmen.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Ska se filmen ikväll. Och har inte jätte bra koll på spelen mm. Har bara testat något Demo i någon timme. Men sönerna gillar det nog mer. För att dom växt upp med det.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Vill påstå att filmen var bättre än väntat. Inget mästerverk, men helt klart underhållande. Skulle ge den 3/5.

Om det är den näst bästa filmen baserad på ett spel? Vet ej. Men i varje fall bättre än den genomsnittliga Uwe Boll-filmen.

Precis så jag kände efter. Inget speciellt, men precis så att det inte kändes som att man hade slösat tid. Typ sevärd, några okay skådespelare. Jag skulle ge den 2.5/5. Helt okay.

Medlem

Såg den på bio igår med min snart 12 åriga son och hans kompis. Dom gav den 5/5, bästa filmen de någonsin har sett. Jag tycker den va okej, 3/5.


signatur

"Kebab?"

Medlem

Skräckfilmer säljer alltid bra, hur värdelösa dom än är.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av BadMF69:

Såg den på bio igår med min snart 12 åriga son och hans kompis. Dom gav den 5/5, bästa filmen de någonsin har sett. Jag tycker den va okej, 3/5.

Blev tvingad att se den med min påg och hans kompis. Samma här, den får 5/5 utav barnen, 2/5 av mig.


signatur

It´s a me

Medlem

Är Five Nights at Freddy's fortfarande en grej bland kidsen? Trodde det dött ut för länge sedan.

Medlem

Kan omöjligt vara bättre än Willy's Winderland


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av puban:

Är Five Nights at Freddy's fortfarande en grej bland kidsen? Trodde det dött ut för länge sedan.

Det är hyfsat populärt bland 12-åringen och hans kompisar men filmen blåste nytt liv i intresset. Har inte sett honom spela spelen på ett bra tag.

Medlem
Skrivet av puban:

Är Five Nights at Freddy's fortfarande en grej bland kidsen? Trodde det dött ut för länge sedan.

Min son älskar skiten och han har kompisar som fortfarande gillar det. Han har redan sett filmen två gånger på bio och ska gå en gång till i helgen. Så inte är det dött men hade filmen kommit när hysterin var som störst så hade det nog varit ännu större succe. Sonen har väntat 7 år på filmen.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Kan omöjligt vara bättre än Willy's Winderland
https://www.youtube.com/watch?v=0v27rfaoB2Y

Willy's Wonderland är klart mycket bättre.


signatur

💻 → Asus ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY-HQ008T (Win11, Linux Kali, VM)
🎮 → Fractal Design Define 7 XL Dark TG • Ryzen 9 7900X + Asus ROG Ryujin II • Gigabyte Aorus Radeon RX 7900 XTX Elite • 32GB DDR5 • Gigabyte X670E AORUS Xtreme
🖥️ → Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved 240 Hz QLED
🎧 → AKG K701🖱️ → GLORIOUS MODEL O ⌨️ → CoolerMaster CK721 65%
📞 → NothingPhone 1 "Signaturen är nästan stulen"

Medlem

Samma här. Barnen som spelat spelen gillade filmen. Jag hade en av de mer surrealistiska bioupplevelserna på länge... Max 2/5. Men visst, de har fångat känslan ganska bra trots allt.

1
Skriv svar