Töm dig själv på blod och lås upp saker i Diablo 4

Robot
Töm dig själv på blod och lås upp saker i Diablo 4

Vad har de då i italien? Extraliv? 😅

Medlem

Jag spelar en blood necromancer i diablo 4 men detta är ju att ta realismen till en ny nivå!
Var inte länge sen jag var på vampyrcentralen (blodprovtagning) men det var hälsokontroll 😀

Medlem

Hoppas det kommer till Sverige då jag är blodgivare!

Medlem

Mja då man inte kan välja vilka blodet (inte) ska gå till får det vara

Medlem

Vi som gillar att samla cosmetics kan lugna oss för om de lyckas låsa upp grejer i USA så får alla tillgång till prylarna, dvs även vi i övriga världen

Källa

Medlem

Kul initiativ men hästen finns väl redan in-game?

Skrivet av Lowaim:

Kul initiativ men hästen finns väl redan in-game?

Finns en väldigt lik i spelet, Caldeum Steed. Har lite mindre vitt på huvudet än denna.
Det var ju inte direkt spektakulära rewards men bra initiativ som sagt.

Medlem

Än en gång når blizzard sin core-gamer grupp.
Riktigt ballt hur de verkligen alltid är on point!

(I övrigt så kan jag verkligen inte se något negativt med sådant här)

Medlem

Det verkar vara brist överlag med blod-donationer kul att de gör något sådant som ovan skrev ser inget negativt med detta alls.


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Kul att höra någon positiv nyhet från Blizzards håll iaf

Medlem
Skrivet av Nehcrom:

Det verkar vara brist överlag med blod-donationer kul att de gör något sådant som ovan skrev ser inget negativt med detta alls.

Neg om man har aids ju...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Köpte spelet nära release till fullpris och var ganska besviken. Startade igång skiten igen till Säsong 2 och har faktiskt riktigt roligt Känns som att D4 är på väg åt rätt håll.

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Mja då man inte kan välja vilka blodet (inte) ska gå till får det vara

Det är så ett samhälle fungerar. Om alla skulle tänka som du skulle inget fungera. Ett samhälle med utanförskap och förakt låter det som bäst. Där allt är innom familjen och ingen man känner utanför klubben får ta del av fördelarna. Kanske fungerar i ett samhälle stort som en by. Men inte större än så. Ett sånt samhälle skulle du personligen också lida av där alla som inte gillar något du gör tycker eller tillhör vill samarbeta med dig.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Det är så ett samhälle fungerar. Om alla skulle tänka som du skulle inget fungera.

Sorry om jag tappat lusten med att hålla gängkriminella vid liv med mitt blod.

Skrivet av Majorkraft:

Mja då man inte kan välja vilka blodet (inte) ska gå till får det vara

Måste vara det mest småsinta och cyniska jag läst på väldigt länge.

1
Skriv svar