Castlevania: Nocturne redan förnyat för en andra säsong

Robot
Castlevania: Nocturne redan förnyat för en andra säsong

Netflix fortsätter att satsa på Konamis vampyrdräparsläkt.

#Castlevania, #Konami, #Netflix


Medlem

Den var inget vidare, svag story och ännu svagare voice acting i min åsikt.

Medlem

Såg nyss klart och i vanlig ordning när det gäller Castlevania serien så höll den hög kvalité, uppskattade att man gick bakåt i tiden och fick följa en en föregångare denna gång. Börjar dock bli lite tjatigt men den mörka, dystra miljön men håller nog ett tag till

Medlem
Skrivet av papagoja:

Den var inget vidare, svag story och ännu svagare voice acting i min åsikt.

Håller med vilket är trisst då jag såg fram emot den.

Men sååånt é livet ibland!

Skribent
Skrivet av abso:

Såg nyss klart och i vanlig ordning när det gäller Castlevania serien så höll den hög kvalité, uppskattade att man gick bakåt i tiden och fick följa en en föregångare denna gång. Börjar dock bli lite tjatigt men den mörka, dystra miljön men håller nog ett tag till

Nu har jag inte sett klart allt, men föregångare? Richter är ju 300 år efter Trevor från första serien? Eller är det något jag inte kommit till än?


signatur

"Writer and Fighter"

Releasehästryttare

Med tanke på hur S1 slutade så hade det varit illa om de avslutade serien där.

Medlem

Bara orkat med 3 avsnitt, suger hårt än så länge. Är inte imponerad alls och kommer inte ens i närheten av den andra som är bland mina favoriter.

Medlem

Roligt att höra. Gillade säsongen starkt!

Medlem

Gillade Castlevania Nocturne riktigt mycket! Blev lite sugen på att se om förra serien t.o.m.

Medlem

Jag skulle bara kolla ett avsnitt medans jag åt. Slutade med att man streckkollade hela serien. Gillade den stark. Ser fram emot nästa säsong.

Medlem

Kul, kanske dags att aktivera netflix efter ett års frånvaro

Medlem

Mycket sämre manus än föregående serie. Snålade de in på författare, eller varför känns all konversation så mycket mer B?

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Nu har jag inte sett klart allt, men föregångare? Richter är ju 300 år efter Trevor från första serien? Eller är det något jag inte kommit till än?

Hoppsan det har du rätt i, jag missuppfatta helt där

Skribent
Skrivet av abso:

Hoppsan det har du rätt i, jag missuppfatta helt där

Ja alltså, det är inte lätt att hålla redan på alla Belmonts och när de hör hemma.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Kollade några episoder igår. Detta var rysligt dåligt.

Medlem

Blandade känslor, ganska bergochdalbana i dialogen men man måste ju komma ihåg att Richter Belmont är en yngling också vilket kan förklara en ibland omogen dialog. Mest intressanta karaktärerna är nog dock Olrox och biskopen tycker jag. Olrox (grymt röstskådespelad) för sina dunkla motiv men också hans kärlekstrassel och biskopen som slits mellan att vara tjänare av gud och hädare av densamme vilket också gäller hans "familjeanknytning". Visst får man lite "woke-vibbar" emellanåt men jag tycker analogin mellan slaveri/imperialism kontra vampyrhärskare med liknande ambitioner blev bättre ju längre avsnitten gick. De senare avsnitten var de bättre och sista scenen i sista avsnittet var en riktig godbit 😉. Ser fram emot säsong 2.

1
Skriv svar