Hurra, GTA V fyller 3 653 dagar i dag!

Robot
Hurra, GTA V fyller 3 653 dagar i dag!

Och i går fyllde det tio år.

#gta-v, #rockstar


Medlem

10 år och ingen uppföljare. Jag skyller helt och hållet på att shark-card köpande puckon.
Ja jag vet VI är på g nu men vafan, 5 år försent, minst!


signatur

I drank what?

Medlem

Har knappt spelat det sen jag körde igenom det för 10 år sen. Men köpte PS5-versionen nu och har spelat senaste dagarna. Jag känner samma som då. Det är bra, men är ändå det GTA jag tycker minst om. Gillar NY och atmosfären bättre i fyran, och Vice City och San Andreas är oslagbart roliga.

Jag stör på mig på att man måste spela tre olika karaktärer, blir splittrat. Hade räckt med Michael. Trevor skulle ha dött i introt.

Medlem

Spelade det på PC 2018. Var tvungen att köpa extra SSD då laddningstiderna var helt sjuka med HDD 🤓

Medlem

Fick det gratis på Epic när det nu var. Körde igenom det och tyckte det var.. ok. Välgjort och detaljerat helt klart, stundtals skön humor, men gameplay och världen var för mig ganska tråkiga. Storyn var även den OK, inget märkvärdigt.

Försökte mig på GTA IV för väldigt länge sen också, men det pallade jag inte köra klart. Kände nog samma sak där gällande gameplay/värld/story.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Medlem

Hipphipp hurry ! Bästa spelet som någonsin gjorts imo, hoppas GTA 6 är minst lika bra. Rockstar har satt ribban högt...

Medlem

De har haft ett årtionde på sig, oändligt med resurser, ska bli väldigt intressant att se resultatet av GTA 6. Förväntar mig inget annat än ett mästerverk där varje cm2 av världen är genomtänkt och putsad till förbannelse.

Medlem

Och ändå låg det på plats 4 över bäst säljande spel i Europa, helt galet!

Köpte det dag 1, har fortfarande 100 uppdrag kvar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Grattis GTA V 🥳🥳🥳

Hoppas R* visar GTA VI trailern innan året är slut!!

Medlem

Till PC, men till Rockstars skitlauncher och jag ångrar det varje gång jag tänker på det

Medlem
Skrivet av whoo:

Och ändå låg det på plats 4 över bäst säljande spel i Europa, helt galet!

Multiplayer + lätt tillgång till fusk + banhammer = ständig försäljning.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Multiplayer + lätt tillgång till fusk + banhammer = ständig försäljning.

Smart koncept

Skrivet av ZaInT:

Till PC, men till Rockstars skitlauncher och jag ångrar det varje gång jag tänker på det

Just ja, hette den Social Club eller nåt sånt?

Medlem

Pc versionen fick jag från epic store

1
Skriv svar