Spelhelg, choombas! Vad spelar du?

Robot
Spelhelg, choombas! Vad spelar du?

Vi spelar bland stjärnorna och i Night City i helgen. Var hittar vi dig?

#spelhelg


Medlem

Starfield.

Jag drogs aldrig med i hypen och hade orealistiskt skyhöga förväntningar och därför är jag som bortblåst av beundran över vad Bethesda har gett oss. Att utforska digitala världar är aldrig roligare än i deras verk.

Medlem

Cyberpunk 2077, Warhammer Total War III och Warhammer 40,000 Darktide blir det nog.


signatur

I drank what?

Medlem

Är inne på mitt tredje försök att ta mig igenom AC: Valhalla, och nu är det lite brådis innan Mirage kommer. Spenderar också några timmar i WoW för att levla någon rolig karaktär eller göra dailys.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Ska prova annan klass i BG3 och spatsera vidare i Hogwarts Legacy. Kanske hinner prova den nya säsongen av diablo 3 också, får se.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

bg3


signatur

Allätare

Medlem

Utforskar Hogwarts och trakterna runtomkring!

Medlem

Starfield!

Medlem

Ännu mera Starfield! Får inte nog av det

Ambassadör
Xbox

Starfield. Mer Starfield och så lite Starfield på det.

Blir bara bättre o bättre ju mer man spelar, fantastiskt spel.


signatur

Jump in.

Medlem

Mortal StarKombat field...

Medlem

Starfield (PC) samt Baldurs Gate 3 (PC).

Dryga 200 timmar Starfield nu så börjar känna mig lite mätt och det har börjat bli repetitivt som Bethesda spel oftast gör när man når en viss nivå.

Medlem

BG3 från och med nu och säkert ett halvår framåt.

Medlem

Jag kör en liten indie runda med Daymare: 1994 Sandcastle (härliga res.evil vibbar) och Under the Waves

Medlem

Baldur's Gate 3 med nya genomspelningar. Nya klasser, nya val, nya konsekvenser.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Råkade påbörja en till genomspelning av Skyrim för några veckor sedan (andra genomspelningen på kort tid). Har fokus på modden Legacy of the Dragonborn. Nexus. Wiki och försöker samla så många utställningsföremål som möjligt innan jag tröttnar på denna genomspelning.


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

The Quarry och Kirby and the Forgotten Land

Medlem

Blir till att försöka skjuta sig igenom Immortals of Aveum innan Lies of P kommer nu på tisdag

Medlem

Det finns bara ett spel.... Baldur's Gate 3.

Medlem

För mig blir det World of Tanks och Starfield!

Medlem

Eftersom Armored Core 6 är avklarat så vette tusan om jag påbörjar något nytt innan Lies of P.

Finns mycket jag vill lira, men måste finnas ork, lust och tid också. Wo Long, Jedi Survivor och köra klart Metro: Exodus är väl dom främsta just nu. FromSoftware har den effekten på mig, allt annat känns lite blaha efter avklarat spel från dom, även om dom jag nämnde är riktigt bra spel.

Blir nog lite TFT och Hearthstone BG's om jag inte kommer på andra tankar.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

This is how you died! Project zomboid för hela slanten

Medlem

Kommer toklira Starfield, sicket spel alltså!

Medlem

Fått lite "space-mood" så det körs "No Man's Sky" och KOTOR fick den äran igen

EDIT: Fast nu börjar det bli svårt att köra KOTOR hur bra spelet än är

Larian Studios... KOTOR 3 tack

Medlem

Sugen på No mans sky men har det inte installerat. Lär småspela supermysiga Sea of Stars också lite i mellan allt annat jag ska göra.

Medlem

Har kört Remnant from the ashes hela veckan och fortsätter även under helgen mellan serie A matcherna

Medlem

Ska försöka spela så mycket Persona 5 Royal och Apex jag orkar. Men är lite krasslig....

Medlem

Började en ny omgång i Elden ring i början på veckan efter avklarandet vid release, lika fast i det idag som jag var då. Kommer inte hinna igenom spelet men några bossar ska man väll hinna slakta innan helgen är över.
Påbörjade även It takes two med sambon igår och det blir att fortsätta på det ikväll

Medlem

Escape from Tarkov och eventuellt lite Hearthstone Battlegrounds. Det behövs inget mer för tillfället förutom att dagens 12-timmarspass på jobbet ska ta slut (18:00)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

main questline i starfield!


signatur

//monster

12
Skriv svar