Blizzard säljer Diablo IV med 20-25 procent rabatt

Robot
Blizzard säljer Diablo IV med 20-25 procent rabatt
Medlem

Tecken på att dem flyttar in på GP i framtiden eller bara för att fira att uppköpet förmodligen går igenom?

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Tecken på att dem flyttar in på GP i framtiden eller bara för att fira att uppköpet förmodligen går igenom?

De brukar ha rabatter till och från på Battle.net. (Kanske inte lika ofta som på Steam eller liknande). Men det kan också vara en liten notis om uppköpet/flytten till GP.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Tecken på att dem flyttar in på GP i framtiden eller bara för att fira att uppköpet förmodligen går igenom?

Jag förväntade mig faktiskt en Rea till September redan innan sommaren så detta bekräftar att jag hade rätt.
Cirka tre månader efter Diablo 4 släpptes.

Det var rea på Dragonflight tre månader efter släpp också.

Medlem

Skandal vilka priser dem kör ändå. Campaign edition på StarCraft II för 23 euro, inkl 42% rabatt? 27 euro för ett mount och två companions, inkl rabatt på 50%? Vad händer

Medlem

15€ för WC3 Reforged.
Jag är sugen på att återuppleva forna tiders glansdagar och köra lite Tower Defense.

Hade det varit 10€ hade jag slagit till.
Vill helst inte stödja dem efter att de klantat till det så jävulskt med spelet, men samtidigt vill jag ju spela det

Medlem
Skrivet av Evilof:

15€ för WC3 Reforged.
Jag är sugen på att återuppleva forna tiders glansdagar och köra lite Tower Defense.

Hade det varit 10€ hade jag slagit till.
Vill helst inte stödja dem efter att de klantat till det så jävulskt med spelet, men samtidigt vill jag ju spela det

Om du har kvar din gamla CD-key så kan du få spelet (utan grafiska uppdateringen) "gratis"

skg
Medlem
Skrivet av Evilof:

15€ för WC3 Reforged.
Jag är sugen på att återuppleva forna tiders glansdagar och köra lite Tower Defense.

Hade det varit 10€ hade jag slagit till.
Vill helst inte stödja dem efter att de klantat till det så jävulskt med spelet, men samtidigt vill jag ju spela det

Fungerar mods typ Tower Defense med reforged? Blev ju sugen på att skaffa det nu Har för mig att det var något strul runt just mods och reforged?

shi
Medlem
Skrivet av skg:

Fungerar mods typ Tower Defense med reforged? Blev ju sugen på att skaffa det nu Har för mig att det var något strul runt just mods och reforged?

Yes, jag spelar det till och från. Line tower wars, wintermaul wars, green circle td etc.

men euron är väl oxå upp 20% nått sen början på året

Medlem
Kaffe_is_life

Rätt sjukt hur det har blivit med hela spelmarknaden. På min tid kunde man ha sin cd-skiva i byrålådan och damma av när man ville (hemma eller hos en kompis). Idag är skivan en engångsartikel(i de få fall de ens finns kvar) och är värdelös sedan man claimat koden. Tänk om det varit samma sak med dvd- och bluray? "Nej, den här filmnyckeln är använd så du kan inte spela den hemma hos någon annan." Bättre hade väl varit att det är ögonavläsning på filmerna så att ingen annan kan titta på den...

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag förväntade mig faktiskt en Rea till September redan innan sommaren så detta bekräftar att jag hade rätt.
Cirka tre månader efter Diablo 4 släpptes.

Det var rea på Dragonflight tre månader efter släpp också.

Såg nu att FF16 redan finns på rea hos PS store, s det kanske inte är så konstigt. 20% lägre pris för att vänta 3 månader låter som en rätt bra deal, då slipper man förmodligen de värsta buggarna och grisen i säcken med förhandsbokning.

Medlem
Skrivet av Evilof:

15€ för WC3 Reforged.
Jag är sugen på att återuppleva forna tiders glansdagar och köra lite Tower Defense.

Kan säga att nu när det blivit patchat lite av och till är det värt det, går ju köra classic-mode också med original-grafiken, fortfarande riktigt mysigt spel och påminner mig om en tid när Blizzard levererade kvalitet.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av kaffe_is_life:

Rätt sjukt hur det har blivit med hela spelmarknaden. På min tid kunde man ha sin cd-skiva i byrålådan och damma av när man ville (hemma eller hos en kompis). Idag är skivan en engångsartikel(i de få fall de ens finns kvar) och är värdelös sedan man claimat koden. Tänk om det varit samma sak med dvd- och bluray? "Nej, den här filmnyckeln är använd så du kan inte spela den hemma hos någon annan." Bättre hade väl varit att det är ögonavläsning på filmerna så att ingen annan kan titta på den...

Du kan räkna med att de redan försökt få till detta både en och en annan gång Har för mig att det redan finns, eller att de testkört en gratis eller väldigt billig streamingtjänst som övervakar dig och dina sevanor med kamera. Då kan man lätt räkna antal tittare i vardagsrummet och blockera dig, eller begära mer pengar, om du överskrider det max tillåtna.

1
Skriv svar