Quiz – Vad kan du om robotar och mechas?

Medlem

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

signatur

Allätare

Medlem
Medlem

På andra försöket


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

ja man kan sina robotar sista frågan gissade jag vilt på men fick rätt =D

Medlem

Katastrof!

Men! Mega-Man är ju en människa på det ökända omslaget till spelet.

Medlem
Inaktiv

Det var svåra frågor.
Kunde i alla fall vem som kontrollerar Metal Gear Rex i Metal Gear Solid. Annars hade jag skämts 😉

Nästa gång får ni fråga vem som kontrollerar Metal Gear Rex i Metal Gear Solid 4 😉

Medlem
Medlem
Skrivet av anon_326145:

Mitt resultat: 7/10.

Det var svåra frågor.
Kunde i alla fall vem som kontrollerar Metal Gear Rex i Metal Gear Solid. Annars hade jag skämts 😉

Nästa gång får ni fråga vem som kontrollerar Metal Gear Rex i Metal Gear Solid 4 😉

Metal Gear Ray menar du

https://metalgear.fandom.com/wiki/Metal_Gear_RAY_(Liquid_Ocel...


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Inaktiv

Jag försökte vara rolig, men ska försöka förklara.

I Metal Gear Solid så är det ju ________ som styr Rex men i MGS4 är det hans tvillingbror som styr Rex. Och de som är insatta vet ju vem det är som möter Liquid Ocelot i sin Ray 😜

Skribent

Vet inte hur.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Tyckte jag svara rätt på fler... oh well.

Medlem

Nära full pott. Aldrig varit så nära

Medlem

Ajdå

Medlem
Medlem

Godkänt tycker jag allt.. Snart införs väl jobbiga captchas för att fånga alla oss robotar...

Medlem
Medlem

Kände igen mycket äldre saker jag spelat så reslutatet denna gång förvånade mig inte. Jag tycker det personligen är väldigt roligt med FZs quiz, gillar att testa mig oavsett resultat jag får. Roliga frågor, en trevlig utmanning helt enkelt.

Medlem

Weee

Medlem
Medlem
Medlem

Några lyckliga chansningar!

Medlem

signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Medlem

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

123
Skriv svar