Brutal Mortal Kombat 1-trailer bekräftar Reptile, Ashrah och Havik

Robot
Brutal Mortal Kombat 1-trailer bekräftar Reptile, Ashrah och Havik

Och en av dem gillar att kräkas på sina motståndare.

#Mortal-kombat-1, #Netherrealm


Medlem

Serien har ju minst sagt kommit en bra bit rent grafiskt sen det första spelet^^. Tycker det ser riktigt intressant ut. Mitt enda problem är väl att jag är usel på fightingspel så det där flowet man vill åt är nog bara att glömma.

Redaktör
Ponny

Är det socialt acceptabelt att kräkas på sina meningsmotståndare även i verkligheten?

Frågar åt en vän.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny

Fråga: för en som inte spelat Mortal Kombat sedan moralpanikens gladaste dagar, hur är storyn? Trailern ger mig ändå ett sug och en popcorn-känsla. Fajting är vanligen inte min grej, men... ja, blev smått taggad.


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Fråga: för en som inte spelat Mortal Kombat sedan moralpanikens gladaste dagar, hur är storyn? Trailern ger mig ändå ett sug och en popcorn-känsla. Fajting är vanligen inte min grej, men... ja, blev smått taggad.

Det är en riktigt ostig, 80-talsdoftande historia, men jag gillar det! 💪🏻 🔥

Som jag förstått det har hela serien, alla sidosteg inkluderade, en sammanhängande story. I del nio blev det en soft reboot och där fanns en hygglig single player-kampanj som det sedan byggts vidare på i nio och tio.

Netherrealm har verkligen lyckats med att inkorporera fränt historieberättande i fightingspel. Dom bjuder på ett spännande ramverk där man får testa olika karaktärer med många spektakulära mellansekvenser insprängt mellan striderna💥

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Fråga: för en som inte spelat Mortal Kombat sedan moralpanikens gladaste dagar, hur är storyn? Trailern ger mig ändå ett sug och en popcorn-känsla. Fajting är vanligen inte min grej, men... ja, blev smått taggad.

MK11 är första fightingspelet jag brydde mig och tyckte om Storyn. Inte särskilt djup, men underhållande.

Redaktör
Ponny

Exciting! Tack för svar. ^^


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Haaaaajp! MK har ju bäst story utav alla fightingspel och MK1 ser riktigt vackert ut och välgjort. Dag ett köp utan tvekan. Plus att många proffsspelare har hyllat det och hur Netherrealms tagit till sig av deras feedback och implementerat det.

Medlem

Om alla karaktärer som skapats finns med när man köper spelet och inte tvingas lägga extra kostnader på DLC karaktärer så kan jag vara intresserad av att lira det här.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar