FZ Community Summer Challenge 2023: ”Hettan är olidlig, kör lite spel istället!”

Medlem

Avklarat:

Pikuniku

Donut County

Florence

When the Past was Around

Det får bli den sista inlämningen. Totalt 19 titlar beta jag av totalt i Juli.

198X
A Short Hike
Beyond Blue
Donut County
Florence
Gone Home
INSIDE
Left 4 Dead - The Sacrifice (DLC)
Left 4 Dead (Main campaigns)
Left 4 Dead 2 - Cold Stream (DLC)
Left 4 Dead 2 - The Last Stand (DLC)
Left 4 Dead 2 - The Passing (DLC)
Left 4 Dead 2 (Main campaigns)
Pikuniku
Sayonara Wild Hearts
The Quarry
The Stanley Parable
Untitled Goose Game
When the Past was Around

Medlem

Sista timmarna nu, så kom ihåg att skicka in nu om du har något att presentera


signatur

Videomupp

Medlem

Avklarat: Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge

Steam Achievement:

Slutscene:

End Credits:


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Avklarade spel:

  • Spelunky 2

  • Roboquest (Early Acess/Game Preview)

  • Minecraft Dungeons

  • Two Point Campus

  • Expeditions: Rome

Länk till bevis för dessa spel.

Medlem

Dags för lite slutspurt!

Avklarat:
Metroid Prime 2: Echoes Bevis

Medlem

Avklarat: Westerado: Double Barreled. Blir sista spelet för mig!

Gen
Medlem

I sista sekunden.

Avslutade spel:
A Hat in Time (PC) : Bevis
Timespinner (PC) : Bevis

Medlem

Phew! Hann med denna också!

Avklarat:
Return To Monkey Island Bevis

Medlem
Medlem

Påbörjade spel:
The Medium

Avslutade spel:

The Medium

Blev färdig i 11e timmen, hann inte färdigt med några DLC däremot

Avklarat: Spider man remastered

Bevis

Så om jag inte hittar ett spel som tar mindre än 40 minuter att köra klart blev det här mitt sista

Medlem

Sista gruppen för sommaren 2023:

Avklarade:
Flower (eftertexter)
Metal: Hellsinger (eftertexter)
Motesolo (eftertexter)
Ratchet & Clank: Rift Apart (eftertexter)
The Park (eftertexter)

Medlem

Avklarat spel: Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly

https://www.dropbox.com/s/pz5r0rq9rc7pdy4/Coffee%20Talk%202.j...


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Det kommer att bli intressant att se hur det här slutade. Jag har själv inte tjuvkikat och scrollat bort @WildThing summeringar nu på sista slutet.

2022:
Totalt antal klarade spel: 248
Totalt antal klarade unika titlar: 216

Spänningen är olidlig!

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Det kommer att bli intressant att se hur det här slutade. Jag har själv inte tjuvkikat och scrollat bort @WildThing summeringar nu på sista slutet.

2022:
Totalt antal klarade spel: 248
Totalt antal klarade unika titlar: 216

Spänningen är olidlig!

Vi håller tummarna, har heller inte räknat på summeringen. Dock säger magkänslan att vi inte riktigt kom upp i lika många antal spel som förra året eller året därpå. Men hoppas jag har fel.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Oavsett resultat, bra jobbat alla som bidragit!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Det kommer att bli intressant att se hur det här slutade. Jag har själv inte tjuvkikat och scrollat bort @WildThing summeringar nu på sista slutet.

2022:
Totalt antal klarade spel: 248
Totalt antal klarade unika titlar: 216

Spänningen är olidlig!

Skrivet av DitroX:

Oavsett resultat, bra jobbat alla som bidragit!

Håller med!

Redaktör
Ponny

Så många år jag jobbat som mest under sommarutmaningen, men i år var det semester-tajm och jag fick in några bidrag. Kul, kul. Fint jobbat alla! ^^


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Avklarat:

Pikuniku

Donut County

Florence

When the Past was Around

Det får bli den sista inlämningen. Totalt 19 titlar beta jag av totalt i Juli.

198X
A Short Hike
Beyond Blue
Donut County
Florence
Gone Home
INSIDE
Left 4 Dead - The Sacrifice (DLC)
Left 4 Dead (Main campaigns)
Left 4 Dead 2 - Cold Stream (DLC)
Left 4 Dead 2 - The Last Stand (DLC)
Left 4 Dead 2 - The Passing (DLC)
Left 4 Dead 2 (Main campaigns)
Pikuniku
Sayonara Wild Hearts
The Quarry
The Stanley Parable
Untitled Goose Game
When the Past was Around

Wow 19! Imponerande 👍👏

Medlem

Sniper Elite drog ut på tiden och så var det Breaking Bad som jag absolut var tvungen att se oavsett hur trött jag var. Sista uppdraget påbörjade jag kanske 20 min innna 23 men jag lyckades inte klara av det på den tiden trots att jag körde på enklaste. Men jag kom på en sak, jag fick ju Steam Achievements för att klara av kampanjer av Door Kickers och om det funkar även efter att tiden gått ut (borde ju vara beviset på att man klarat det innan "dead line" kan jag tycka) så kan jag isf bidra med åtminstone tre spel till. Jag klarade visserligen av mer spel än det men jag har nog inga konkreta bevis för det så här i efterhand. Så om det visar sig att vi bara är några spel ifrån rekordet så kan ju de bidra annars så spelar det ju inte så mycket roll.

Hur som helst starkt jobbat alla som deltog, jag fastnade rejält i Olli Olli 1 och 2 vid slutet, enorm ökning av svårighetsgrad, 8 timmar jag hade kunnat lägga på andra spel och så hade jag nog även hunnit posta bevisen i tid. Spelade även en hel del SF 6 och lite Tekken 7 något jag förhoppningsvis inte kommer lägga lika mycket tid på nästa år =).

Moderator | Testpilot

Jävlar jag glömde bort att posta mina bilder.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av rosski:

Ja riktigt svårt när reflexerna inte är på topp längre, har kommit fram till sista realmen nu så få se om man hinner klara ut det innan kl 24 på måndag, kan gå.

ja det är så svårt i början att man skäms lite var ju bara några år sen man körde ettan, minns att det var svårt men inte lika. 40 bast verkar alltså vara smärtgränsen. menmen, är säkert pro ändå innan man når slutet, hehe


signatur

//monster

Medlem

När får vi en uppdatering? @WildThing


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Sådär, ursäktar förseningen. Blev lite tokigt i planeringen pga jobb men nu är det gjort!

Totalt antal klarade spel: 227

Totalt antal klarade unika titlar: 206

Inget rekord men ett riktigt bra år

Stort tack för detta år, så ses vi nästa år!


signatur

Videomupp

Medlem

Så nära, dock hade det inte hjälpt om jag hade hunnit posta de andra spelen jag spelade vi hade då ändå varit ca 10 spel ifrån. Det är detta som gör att antalet som deltar är mer viktigare än de som spelar flest spel. Säg att 30 personer spelat var sitt spel så hade rekordet varit slaget. Detta är ju främst menat som att vi som community spelar spel tillsammans. Så om till er som läser detta och som känner att ni inte kan bidra med bara ett spel, det är just det ni kan. Hur som hest, starkt jobbat ändå, vi var riktigt när att slå rekordet, nästa år tar vi det=).

Medlem

Bra kämpat allesamman! Första året jag deltar men längtar redan till nästa 😊 nästa gång ska jag köra donkey kong country Snes och det är ett gyllene tillfälle för några 3ds spel jag inte orkat ta tag i ännu.

Medlem

Körde klart Rise of the Tomb Raider nyss, funderade ett tag på att stressa igenom det för att bli klar innan sista juli men tyckte det var synd då jag gillar spelet. Men en fundering, jag med mitt ego ville se så jag var med i statistiken med Alan Wake, vilket jag var, men tyckte jag såg väldigt många "Ugglan" så jag funderade på om det finns ngn "leaderboard". Kunde säkert vara kul eller?

Precis när jag postat så såg jag att Ugglan postat precis ovanför mig, jag såg inte det när jag skrev då jag gick direkt till första-sidan.

@Ugglan eftersom jag nämner dig så kanske det är schysst att tagga dig. Jag vet inte vem som har flest avklarade spel men såg ditt namn på många ställen, så bra jobbat iallafall.

Medlem

Känner att jag är för lat för att engagera mig i sånt här att redovisa spel jag klarar av osv.
När jag väl ligger i soffan framför credits, "Ska jag orka hämta mobilen och ta kort för att lägga upp? Nä".

Lite synd då jag klarade ut 9 spel i sommar.

Medlem

Att jag missade detta.. Körde precis klart Generation Zero.

Medlem
Skrivet av Drakir:

Körde klart Rise of the Tomb Raider nyss, funderade ett tag på att stressa igenom det för att bli klar innan sista juli men tyckte det var synd då jag gillar spelet. Men en fundering, jag med mitt ego ville se så jag var med i statistiken med Alan Wake, vilket jag var, men tyckte jag såg väldigt många "Ugglan" så jag funderade på om det finns ngn "leaderboard". Kunde säkert vara kul eller?

Precis när jag postat så såg jag att Ugglan postat precis ovanför mig, jag såg inte det när jag skrev då jag gick direkt till första-sidan.

@Ugglan eftersom jag nämner dig så kanske det är schysst att tagga dig. Jag vet inte vem som har flest avklarade spel men såg ditt namn på många ställen, så bra jobbat iallafall.

Jag gillade verkligen de tre "nya" Tomb raider-spelen! Längtar efter nästa!

Tack för att du nämnde mig! Jag har aldrig klarat så många spel under en och samma månad förut men jag tror det är många som klarade fler än vad jag gjorde. Jag hade nog turen att klara flera i bokstavsordning så det ser ut att vara fler gissar jag

Skriv svar