Ytterligare tecken på Red Dead Redemption-comeback

Medlem
Skrivet av B-itta:

Snälla inte en remaster där man bara uppskalat texturer lite och slängt på en ny färgsättning.

En riktig remake i stil med RDR2 skulle dock sitta fint.

Nej för fan behåll fysiemken på det mesta från RDR 1.. Skitkul att hästarna är så snabba jämfört med RDR2

Medlem
Skrivet av D1versity:

Nej för fan behåll fysiemken på det mesta från RDR 1.. Skitkul att hästarna är så snabba jämfört med RDR2

Och polera det inte för mycket, maken till buggfest har jag sällan skådat. Och folk gnällde på Cyberpunk

Medlem

Hoppas undead nightmare följer med på tåget

Medlem

Föredrar Red dead 1 mot Read dead 2.

Tvåans gameplay är alldeles för segt och långtsamt. Hoppas man behåller tempot i ettan.

Medlem
Skrivet av RaymonD:

Hoppas undead nightmare följer med på tåget

Allt annat vore ju enormt missed opportunity! De hör liksom ihop och har ju släppts i GOTY-utgåvor tillsammans så vore bara dumsnålt att inte ta med det nu. Men de kanske finner det för ekonomiskt oförsvarbart att putsa på.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Föredrar Red dead 1 mot Read dead 2.

Tvåans gameplay är alldeles för segt och långtsamt. Hoppas man behåller tempot i ettan.

Håller med. Tycker att RDR1 gav ett starkare intryck eftersom John Marston red runt själv i världen, och alla scener och monologer var suveräna, storyn hade en rödtråd, i sin helhet är RDR1 ett av de bästa spelen någonsin. RDR2 är självklart snyggare och bättre tekniskt, men jag får aldrig den här ödsliga känslan av att vara själv, och att överleva, men samtidigt så är det bra att RDR2 inte är för likt första spelet. Segheten tycker jag är något som jag tycker man borde kunna justera själv.

KoP
Medlem
Skrivet av monsterbenke:

ja om det kommer en remake lr remaster så aldrig den gamla versionen, klarar inte av sånt

Helt ärligt så står sig originalet väldigt bra idag.

Medlem

Åh vad kul! Tyckte verkligen om ettan när det begav sig bättre än tvåan tycker jag

Skribent
Skrivet av scaryfoot:

Och polera det inte för mycket, maken till buggfest har jag sällan skådat. Och folk gnällde på Cyberpunk

Var fan redigt jävla buggigt i början. Minns att det inte var ovanligt med att man mötte ryttare glidande över marken utan hästar...även "spökryttare" utan huvuden var vanligt. De var i och för sig jävligt scary när de kom ridandes där på natten. haha


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Inget skulle göra mig så glad som en remastered av detta fantastiska spel 🥰 Har inget emot att spela om gamla favoriter i bättre grafik. En remastered på Fallout 3 vore inte heller helt fel. Lär aldrig få hända men låt en kvinna drömma 😊


signatur

Jag kan inte minnas det jag har glömt.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Snälla inte en remaster där man bara uppskalat texturer lite och slängt på en ny färgsättning.

En riktig remake i stil med RDR2 skulle dock sitta fint.

1an är inte värd en remake, spelmekanism och grafiken är inte utdaterat.

Hade det varit 2033 nu, då hade en remake kanske passat.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Meh, RDR1 är mediokert. Kul nog att göra en playthrough men sen får det ta plats i hyllan.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Rockstar har nu bekräftat det för Switch och PS4!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

https://youtu.be/t5Nwgd_T1-4

Rockstar har nu bekräftat det för Switch och PS4!

Sicket antiklimax


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Sicket antiklimax

Visst, ingen grafisk remake men kan nog bli skönt att spela bärbart!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Visst, ingen grafisk remake men kan nog bli skönt att spela bärbart!

Trevligt för dig men jag har ingen nytta av dessa platformar.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Trevligt för dig men jag har ingen nytta av dessa platformar.

Ok, sucks to be you then!

12
Skriv svar