Star Wars Outlaws – Se vad som händer bakom kulisserna

Robot
Star Wars Outlaws – Se vad som händer bakom kulisserna

På ett Comic-Con långt, långt borta...

#Massive, #Star-wars-outlaws, #ubisoft


Medlem
Geeks Gaming

Måste säga att jag är oväntat pepp på detta. Något i det kändes bättre än tidigare spel som inte alls fallit mig i smaken

Ambassadör
Xbox

Det här kommer att bli grymt!


signatur

Jump in.

Medlem

Sjukt peppad på Outlaws, 2024 kan inte komma snart nog !

Medlem

Verkligen en gyllene tid att vara Star Wars-fan

Medlem

Försiktigt hypad inför detta

Medlem

Jag vågar kanske hoppas,det ser ju galet bra ut.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Jag hoppas bara att gameplayet är roligt.

Lirar nu Jedi Survivor och älskar fightingen.
Man kan ju skjuta också men det är så mycket roligare med svärd.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Man kan alltså inte välja att spela en manlig karaktär? Kommer dra ner upplevelsen enormt..

Medlem
Skrivet av IMSG:

Man kan alltså inte välja att spela en manlig karaktär? Kommer dra ner upplevelsen enormt..

P.g.a. vad? Själv är jag en 47-årig svensk kemist med snopp och läsglasögon. Tror inte inlevelsen i något spel hade förhöjts en endast mm och protagonisten varit som jag. Föredrar att spela som mer vapentränade (samt för all del våldsamma) och atletiska figurer. I spel med historisk karaktär så är det oftast mest autentisk med en man men Star Wars är ju knappast historia. I ett sånt kontext så kan jag t.o.m. tänka mig att en helt annan art än människa fungerar.

Medlem
Skrivet av IMSG:

Man kan alltså inte välja att spela en manlig karaktär? Kommer dra ner upplevelsen enormt..

Du får vänta tills spelet blir moddat.

Som de gjort här tex.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

ogillar hur sådana här videos oftast bara är ytlig buzzwordsallad, skulle man utgå från sådana här videos skulle man nästan kunna tro att det inte är nå tekniskt involverat i spelskapande, om det inte var för det små montagen med folk som pekar på skärmar eller har något avancerat öppet.

Medlem
Skrivet av Popski:

P.g.a. vad? Själv är jag en 47-årig svensk kemist med snopp och läsglasögon. Tror inte inlevelsen i något spel hade förhöjts en endast mm och protagonisten varit som jag. Föredrar att spela som mer vapentränade (samt för all del våldsamma) och atletiska figurer. I spel med historisk karaktär så är det oftast mest autentisk med en man men Star Wars är ju knappast historia. I ett sånt kontext så kan jag t.o.m. tänka mig att en helt annan art än människa fungerar.

På grund av att jag tycker spelupplevelsen blir bättre med en manlig karaktär? Det bästa vore självklart möjlighet att bygga egen karaktär men jag hade inte heller valt en 47-årig kemist.

Medlem
Skrivet av IMSG:

På grund av att jag tycker spelupplevelsen blir bättre med en manlig karaktär? Det bästa vore självklart möjlighet att bygga egen karaktär men jag hade inte heller valt en 47-årig kemist.

Varför tycker du att spelupplevelsen blir bättre med en man? Jag fattar fullt att man tycker det om en man är bättre rent autentiskt, men det är knappast frågan om det här.

Medlem
Skrivet av Popski:

Varför tycker du att spelupplevelsen blir bättre med en man? Jag fattar fullt att man tycker det om en man är bättre rent autentiskt, men det är knappast frågan om det här.

Som man vill jag helt enkelt spela en karaktär jag kan relatera till på ett personligt plan, alternativt något som bryter av helt. Finns ju oändligt med raser i loren de kunde valt men de tog en typisk generisk vit kvinna med kort brunt hår.

Medlem
Skrivet av IMSG:

Som man vill jag helt enkelt spela en karaktär jag kan relatera till på ett personligt plan, alternativt något som bryter av helt. Finns ju oändligt med raser i loren de kunde valt men de tog en typisk generisk vit kvinna med kort brunt hår.

Sorgligt för dig att du inte har fantasi nog att leva dig in i andra karaktärer än män. Du går miste om många spel, filmer, serier och böcker ska du veta.

Medlem
Skrivet av John7612:

Sorgligt för dig att du inte har fantasi nog att leva dig in i andra karaktärer än män. Du går miste om många spel, filmer, serier och böcker ska du veta.

Nu spårar du ur lite, va? 😂 Jag uppskattar absolut kvinnliga karaktärer i filmer, serier och böcker men det betyder inte att jag fantiserar om att vara protagonisten för det. Datorspel är en helt annan femma där karaktären är en förlängning av dig själv och dina val, särskilt i ett open world-spel likt detta. Då vill jag vara en man.

Medlem
Skrivet av IMSG:

Som man vill jag helt enkelt spela en karaktär jag kan relatera till på ett personligt plan, alternativt något som bryter av helt. Finns ju oändligt med raser i loren de kunde valt men de tog en typisk generisk vit kvinna med kort brunt hår.

De flesta spel jag spelar är rejält våldsamma. Jag har väldigt svårt att känna något gemensamt med slaktarna jag spelar som, oavsett vilket kön de har. Jag ser protagonisterna som figurer i en film som jag bara råkar styra. De har väldigt lite gemensamt med mig.

1
Skriv svar