Kompositör kan ha avslöjat ny The Last of Us Part 2-version

Robot
Kompositör kan ha avslöjat ny The Last of Us Part 2-version

Hoppsan! Men blir det PS5 eller pc eller båda..?

#the-last-of-us-part-2


Medlem

Spelade nyss igenom på ps5 och det är fortfarande magiskt snyggt. Känns som en väldigt onödig grej. En PC version med extramaterial som samtidigt släpps till playstation versionerna kännas däremot lite rimligare

Skribent

Trevligt. Lirar gärna igenom det igen på pc.

Medlem

PC tack! Dock inte day 1. Fool me once...🙂

Medlem

Trodde det var confirmed att part 2 kommer till pc och en multiplayer del i samma veva.
Skulle ju va rätt konstigt att dom benämner last of us som part 1 annars.

Medlem

Hållt mig från att köpa ps4 versionen av tvåan sen jag klarade remastern på första som var fantastisk så ja tack.

Medlem

PC plix!
En av få anledningar jag vill ha ett PS igen..

Medlem

Kan förstå om det kommer en PC-version men ser inte någon större nytta med en ny version till ps5 iom att det redan finns en patch som gör att spelet flyter och ser enastående ut.

Medlem
Skrivet av ActualAir:

Kan förstå om det kommer en PC-version men ser inte någon större nytta med en ny version till ps5 iom att det redan finns en patch som gör att spelet flyter och ser enastående ut.

Om man gör en PC-version med diverse förbättringar vore det väl konstigt om dessa saker inte skulle komma till PS5?

Medlem
Skrivet av Margy:

Om man gör en PC-version med diverse förbättringar vore det väl konstigt om dessa saker inte skulle komma till PS5?

Ja såklart. Lite svårt att se vad som skulle förbättras bara, iom att spelet med PS5-patch redan känns current gen.

Medlem

Om de gör stora grafiska ändringar eller nya spelmoment kanske det blir ett omspel. Har ju redan platinum på PS4.

Medlem
Skrivet av ActualAir:

Ja såklart. Lite svårt att se vad som skulle förbättras bara, iom att spelet med PS5-patch redan känns current gen.

Ett regelrätt stöd för dualsense vore trevligt.

Medlem

Last of us 2 blir ett av de få spel som jag kommer spela om, när det kommer till PC. Väntar ivrigt

Medlem

Körde igenom det i år på PS4 för första gången och det var så vackert att jag tappade hakan. Undrar vad Naughty Dog kommer kunna göra på PS5:an.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Last of us 2 blir ett av de få spel som jag kommer spela om när det kommer till PC. Väntar ivrigt

Samma här. Tänker dock ta det lite lugnare den här gången. Känner att jag "poop sockade" genom det lite väl fort när det kom ut för jag var så rädd för att utsättas för spoilers.

Medlem

Har kommentarsfältet modererats hårt eller har folk helt enkelt insett att det faktiskt är ett kanonspel!? ^^ Blev lite chockad och förväntade mig mestadels arga hatkommentarer. Härligt med positivism! <3

Jag hade gärna spelat en upphottad version till ps5 även om jag tycker att den nuvarande är ruskigt välgjord. Får bli en fjärde genomspelning isåfall, helt klar!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Har kommentarsfältet modererats hårt eller har folk helt enkelt insett att det faktiskt är ett kanonspel!? ^^ Blev lite chockad och förväntade mig mestadels arga hatkommentarer. Härligt med positivism! <3

Jag hade gärna spelat en upphottad version till ps5 även om jag tycker att den nuvarande är ruskigt välgjord. Får bli en fjärde genomspelning isåfall, helt klar!

Det är ju ett makalöst spel, väldigt märkligt om man inte insett det tidigare 😃

Medlem
Skrivet av ActualAir:

Det är ju ett makalöst spel, väldigt märkligt om man inte insett det tidigare 😃

Håller verkligen med!😃👍

Medlem
Skrivet av A1200G:

PC tack! Dock inte day 1. Fool me once...🙂

Medlem
Skrivet av Margy:

Om man gör en PC-version med diverse förbättringar vore det väl konstigt om dessa saker inte skulle komma till PS5?

Om de tar fullpris för det så är det väldigt konstigt.

Avstängd
Skrivet av gorbatjov:

Har kommentarsfältet modererats hårt eller har folk helt enkelt insett att det faktiskt är ett kanonspel!? ^^ Blev lite chockad och förväntade mig mestadels arga hatkommentarer. Härligt med positivism! <3

Jag hade gärna spelat en upphottad version till ps5 även om jag tycker att den nuvarande är ruskigt välgjord. Får bli en fjärde genomspelning isåfall, helt klar!

De som är intresserade av spelet är väl de som kommenterar på en sådan här nyhet. Tror det råder delade meningar om spelet, likt de flesta spel kanske.

Medlem
Skrivet av Qwop:

De som är intresserade av spelet är väl de som kommenterar på en sådan här nyhet. Tror det råder delade meningar om spelet, likt de flesta spel kanske.

Delade meningar råder ju absolut om Part 2 och det brukar ju synas i kommentarsfältet. Därför jag blev lite chockad.

1
Skriv svar