Skräckterapi och speldrinkar för FZ i helgen. Och du, vad spelar du?

Robot
Skräckterapi och speldrinkar för FZ i helgen. Och du, vad spelar du?

Jonas testar skräckterapi och Olander blandar en Long Island Game Tea. Hur ser dina spelplaner för helgen ut?

#spelhelg


Medlem

Det blir HS battlegrounds och eventuellt lite WoW


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Jag fortsätter med Horizon Forbidden West. Och kanske lite Diablo 4.

Ambassadör
Xbox

Fortsätter jaga achievements i Star Wars Jedi: Survivor. Väldigt trevligt spel.


signatur

Jump in.

Medlem

För min del blir det "Gylt" av Tequila works som precis släppts på flera olika platformar. 😍😊

Det är ett fantastiskt spel med stealth-mekanik som varit exklusivt på Stadia fram till nu.

209 kronor på PSN. Värt varenda krona.

Medlem

testa Trepang2 tror jag, sen säkert en del Battlebit igen, det är ju jävla skoj alltså


signatur

//monster

Releasehästryttare

Rödvin och Dave the diver!

Medlem

Det blir äntligen att ta sig an Alan Wake Remastered hade jag tänkt minsann!

Medlem

Dave The Diver på Steam Deck samt klara ut Return To Monkey Island.
Blir alltid så rörigt i slutet på äventyrsspel när man har hela väskan full med stuff som man inte vet vad dom är till för haha.
Värsta fall får jag väl kolla hint men har klarat utan hittills så får försöka

Skribent
Skrivet av ninjalulz:

Det blir äntligen att ta sig an Alan Wake Remastered hade jag tänkt minsann!

Mycket nöje! Det är ett riktigt trevligt spel om man klickar med det.

Medlem

Lite Xenoblade Chronicles, Battle Bit Remastered, blir väl något mer, med största sannolikhet

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Mycket nöje! Det är ett riktigt trevligt spel om man klickar med det.

Så härligt! Uppföljaren ser sjukt trevligt ut från det lilla man har sett hittills även om just denna genré inte är min absoluta favorit

Medlem

Final Fantasy 16

Medlem

Jag fortsätter skyffla vagnar mellan industrier i Run 8 Train Simulator

Medlem

Coldplay imorgon men lite Tears of the Kingdom på söndag!

Medlem

Försöker med X4:Foundations igen, så mycket som är odokumenterat så att man blir förbannad. Tutorials är skräp och speldesignerns inställning till nya spelare är att "Vaddå, att titta på 20 timmar youtube för tutorials skapade av glada amatörer utan pedagogisk förmåga är väl inte så mycket att klaga på?".

Jisses... Sen att behöva Installera 14 mods för att göra spelet spelbart.

Redaktör
Skrivet av Devan:

Rödvin och Dave the diver!

Dave the Drinker. Lite senare: Dave the Drunk.

Spelet funkar för övrikt kalas på Deck.


signatur
Medlem

FINAL FANTASY XVI

Skribent
Skrivet av ninjalulz:

Det blir äntligen att ta sig an Alan Wake Remastered hade jag tänkt minsann!

Skrivet av Jonny Myrén:

Mycket nöje! Det är ett riktigt trevligt spel om man klickar med det.

Skrivet av ninjalulz:

Så härligt! Uppföljaren ser sjukt trevligt ut från det lilla man har sett hittills även om just denna genré inte är min absoluta favorit

Som det nämns är genren inte någon favorit i min bok heller, men jag är fortsatt positiv några timmar in i spelet! Även om spelets ålder skiner igenom ibland finns det mycket som träffar helt rätt!

Jag gillar också att man ser hur Alan Wake är besläktat med Control, tydligen ska de utspela sig i ett gemensamt ”Remedy-universum”, så när jag tagit mig igenom Bright Falls kan det nog vara aktuellt att besöka byrån igen!

Medlem

Dead space remake (hard - endast första pickan) och Ship of fools! Ship of fools är ju helt underbart coop lir! skönt när nerverna behöver vila lite 😅

Medlem

Fortfarande flyttkaos. Så kör FFXVI (PS5) samt Diablo IV (PC) och lite Labyrinth of Galleria: The moon society (PS5)

Skribent
Skrivet av Tomas Helenius:

Dave the Drinker. Lite senare: Dave the Drunk.

Spelet funkar för övrikt kalas på Deck.

Inte ett till spel jag blir sugen på...


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Råkade börja spela Alien Isolation igen. Nu på Steam Deck som verkligen funkar toppen.

1
Skriv svar