Diablo IV-helg (igen!) – kan du ens spela något annat?

Robot
Diablo IV-helg (igen!) – kan du ens spela något annat?

Det kan vi i alla fall. Mycket Diablo IV blir det såklart, men också en del annat.

#spelhelg


Medlem

Likt Jonny så har jag också fått en nytändning på Hades. På PS5 dock. Så blir att varva Diablo 4 och det.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har "Nu ska jag börja ångest".

Inte startat spelet än trots att jag tänkt spela det i tisdags, onsdags, igår. Vet inte riktigt vad som är fel på mig

Medlem

Diablo IV-helg (igen!)
Är det gratis att spela i helgen eller vad menar FZ?

Medlem

Känns som jag gjort allt jag vill göra justnu innan säsong 1 så för mig blir det något annat tills den anländer.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jag tänker spela den knasiga blandingen.

DCS - Sinai kartan släpptes igår.
Stardew Valley

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ducci:

Diablo IV-helg (igen!)
Är det gratis att spela i helgen eller vad menar FZ?

Att de flesta av oss kommer spela Diablo IV


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag köper inte spel för mer än 300 SEK/st så det kommer dröja länge innan jag spelar detta. Ser fram emot det.

Medlem

Skall prova MILFs of Sunville - Season 1
https://store.steampowered.com/app/1794470/MILFs_of_Sunville_...
För övrigt IRL Fiske & kanske lite Captain of Industry

Medlem

The Messenger här🖐️

Medlem

Har snöat in på Warhammer 40k: Rogue Trader-betan som släpptes häromdagen, och det märks verkligen att Owlcat inte kallar ett demo för en beta, för det här är jäklarimig buggigt. (Något som Owlcats spel förvisso brukar vara även vid release.) ^^ Smidigt buggrapporteringssystem dock, och det är trevligt trots att det märks att det är långtifrån färdigt.

Sen släpptes det precis en patch till Starcom: Unknown Space (också i early access), uppföljaren till ett av de mysigaste rymdutforskningsspelen jag spelat på riktigt länge - båda dessa indie-juveler kan varmt rekommenderas!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Releasehästryttare

Blir en bulletheaven helg.

3 spel släpptes i fullversion igår:
20 minutes to dawn
project lazarus
Army of ruin

Ambassadör
Xbox

Blir till att spela klart Chorus. I övrigt blir det mest hype inför, under och efter Showcasen.


signatur

Jump in.

Medlem

Inget offline mode… :,(

Medlem

Blir att fortsätta "kötta genom" Diablo IV.

Act III awaits!

Medlem

Det blir Diablo IV mest troligt. Men varvat med PC releasen av hardcore dungeon crawlern Dungeon Traveler 2 samt Dungeon traveler 2-2 som fick ett överraskande släpp idag.

Medlem

Hör och häpna, det blir The Witcher 3 för första gången i mitt liv. Ser fantastiskt ut med de senaste grafiska uppdateringarna.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Blir köttande i warhammer boltgun och delvis lite d4.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

It's not a lake, it's an ocean

Efter ett längre avbrott från backloggen p.g.a. alla nya spel som släppts fortsätter jag nu med Enslaved: Odyssey to the West, som jag har väldigt roligt med.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

helt klart Diablo 4.
Control har fått pausa sedan Diablo 4 gick att spela, och blir nog en lång pause innan jag återgår till att spela klart Control.

Medlem

Det blir Elite Dangerous mestadels, jag har låst upp federal corvette och nu sysslar jag med engineering av sagda skepp. När det är klart så funderar jag på att börja jaga Thargoids.

Medlem

Monster Hunte Generation Ultimate, på tiden att klara av det innan man ger sig på Monster hunter Rise i backloggen.

Diablo4 är avklarat och "done" tills de släpper någe nytt content eller paladin.

Medlem

Här spelas det Grim Dawn och Tyranny 2bra pc spel

Medlem

japp, kan spela annat. wasteland 3 coop och borderlands 3 singleplayer


signatur

//monster

Medlem

Fixade Zelda precis 🥰 blir inget spel efter detta alls för det blir spa-helg med sambo för hela slanten 🤙

Redaktör
Skrivet av Nasder:

Jag tänker spela den knasiga blandingen.

DCS - Sinai kartan släpptes igår.
Stardew Valley

5 av 5 för mixen! 6 av 5 till dig om du kör dem samtidigt.


signatur
Redaktör

Djävulen tog mig igen, nu på Steam Deck. Förlåt Cal, vi ses i morgon istället!


signatur
Medlem

Diablo4 fick mig sugen på att spela diablo, så slöspelar lite D2R med en kompis

Medlem

Själv så kör man ett lir av Divinity original sin 2

Medlem

Diablo 4 för hela slanten. Ska kanske försöka ta mig fram i storyn lite nu med och inte göra alla dungeons jag ser hela tiden…

12
Skriv svar