Oh my Hyrule! Sista Zelda: Tears of the Kingdom-trailern innan release i eftermiddag

Robot
Oh my Hyrule! Sista Zelda: Tears of the Kingdom-trailern innan release i eftermiddag

Är "ungefär" tre minuter lång, hälsar Nintendo.

#zelda-tears-of-the-kingdom


Medlem

Orimligt pepp på det här! Dagens tre bästa minutrar! Sjukt att det är mindre än en månad kvar nu! Årets spel är snart här!

Medlem

Är redan så hype på spelet så jag undviker trailers och låter resultatet tala för sig.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Redaktör
Ponny
Skrivet av Pjotor:

Är redan så hype på spelet så jag undviker trailers och låter resultatet tala för sig.

Ett beteende jag stöttar fullt ut. Gör så ibland, men här är jag redan så insyltad. Lika bra att fortsätta!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Orimligt pepp på det här! Dagens tre bästa minutrar! Sjukt att det är mindre än en månad kvar nu! Årets spel är snart här!

Här är en av de bästa trailers, kan den slå den? Tror dock inte det, då den är OUTSTANDING och ger ett sjukligt spelsug. 😍

https://m.youtube.com/watch?v=zw47_q9wbBE

Medlem

Så länge man slipper höra Zeldas gräsliga brittiska accent i trailern så är jag nöjd.

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Här är en av de bästa trailers, kan den slå den? Tror dock inte det, då den är OUTSTANDING och ger ett sjukligt spelsug. 😍

https://m.youtube.com/watch?v=zw47_q9wbBE

Bror, kan ju bara säga att den blev slagen med hästlängder och ökade peppen med typ 10000% 😍

Medlem

Ok. Såg ju faktiskt betydligt roligare ut än det intryck man fick av förra trailern.

Medlem

För er som missade. Eller bara vill se igen. Så bra var den!

Medlem

För mycket spel nu
Kommer skaffa detta men kanske inte vid release direkt.
Utspelar sig det här efter breath of the wild?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

För mycket spel nu
Kommer skaffa detta men kanske inte vid release direkt.
Utspelar sig det här efter breath of the wild?

Efter. Vet inte med hur mycket, men kanske tio år? Nintendo har inte angivit exakt, men det är händelser som föranletts av det som hände i BoTW!

Avstängd

Såg ut att innehålla mycket skoj men allt känns väldigt random, typ som Zelda mixat med Super Mario Galaxy.

Ser ut som man har NPC-kompanjoner som hjälper en i strider.

Zelda med kort hår dock, nejnejnej. Why?

Medlem

Har förbeställt spelet hoppas det blir roligare än jag hade med botw crafting elementet kan bli bra eller dåligt hoppas bara det finns mycket vapen att hitta så man slipper slå ihjäl fiender med pinnar

Medlem

Röstskådespeleriet skämtar man inte bort, uj så illa det lät hehe.

Men ganska bra trailer ändå, musiken var nice.

Spelar inte Switch själv, men kul för er som är hypade.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Nice trailer. Synd att man inte äger en switch längre 🥶

Medlem

Hype gick från 75% (av 100%) till över 9000% (av, ehm, 100%)

Nu slog hypemätaren i taket.

Medlem

Herregud vad taggad jag blev nu. Hoppas att spelet blir mörkare än BOTW. Vill ha ett Majoras Mask.

Medlem

Ja jäklar vilken trailer!

Medlem

Vilken jädra trailer, rysningar! 😊

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Nice trailer. Synd att man inte äger en switch längre 🥶

Lämpligt nog släpper de ju en Zelda Switch OLED snart!

Skrivet av Najkan:

Hype gick från 75% (av 100%) till över 9000% (av, ehm, 100%)

Hehe, känner samma sak - även om min pepp var på typ 90% redan innan detta men nu är långt over 9000

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Nice trailer. Synd att man inte äger en switch längre 🥶

Äger en switch, men inte helt säkert jag spelar spelet på Switchen.
Breath of the wild är bättre på PC


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Bror, kan ju bara säga att den blev slagen med hästlängder och ökade peppen med typ 10000% 😍

Inte en chans! 😅

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Inte en chans! 😅

Såg vi samma trailer? Alla reaktioner jag sett på Youtube tycker också detta är typ bästa trailern någonsin. Men du blev inte imponerad alltså?

Medlem

Jag hade ju lovat mig själv att aldrig spela 30 fps igen. Men detta såg ju i vanlig ordning helt fantastiskt ut.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Helt fantastisk trailer, hypen nu i hyperläge!
Känns som att Nintendo bara borde ha visat denna istället för den där 10-minuters presentationen. Spelet ser ju ut att vara sprängfyllt med innehåll jmf. Botw. Ska bara spela TotK i maj.

Moderator | Testpilot

Jag hoppas att prestandan är bättre denna gången. Inte ovanligt alls att spel som släpps i slutet av en konsols livssyckel att de är snyggare och flyter på mycket bättre.

BotW hade en hel del prestanda problem (och har det på vissa håll fortfarande) så jag hoppas det är som bortblåst nu.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Bra trailer men utöver en schysst art style så är ju spelet vansinnigt fult och inte en chans att prestandan kommer hålla måttet.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag hoppas att prestandan är bättre denna gången. Inte ovanligt alls att spel som släpps i slutet av en konsols livssyckel att de är snyggare och flyter på mycket bättre.

BotW hade en hel del prestanda problem (och har det på vissa håll fortfarande) så jag hoppas det är som bortblåst nu.

Som bortblåst är kanske att hoppas på för mycket - kommer säkert finnas områden, speciellt med många fiender samtidigt, som kommer dra ned flytet något. Men tid har ju flutit sedan BoTW och optimeringar har mer än säkert hunnit göras. Och det är i grunden inte ett Wii U-spel som även ska slängas in på en ny konsol så det finns ju hopp!

Medlem

Oklart om jag pallar spela på en konsol som har svårigheter med att driva Minecraft ordentligt...

Vet att grafiken inte är Nintendos främsta sida men det ser verkligen inte bra ut.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

12
Skriv svar