Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Med överraskningarna Goldeneye 007 och Hi-Fi-Rush ser det ut att bli en fin spelhelg.

#spelhelg


Medlem

Hoppar in i forsaken (1998). Får se om jag hinner klara spelet innan jag blir åksjuk.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det blir det nya fantastiska Hi-Fi RUSH och även avsluta det gamla Battle of Olympus till NES!


signatur
Medlem

Dead Space Remake men om det blir för läskigt emellanåt fortsätta på Cyberpunk

Inaktiv

BF2042 som vanligt. Men kommer testa Goldeneye också. Snacka om spelnostalgi.

Skribent
Skrivet av Lenk:

Det blir det nya fantastiska Hi-Fi RUSH och även avsluta det gamla Battle of Olympus till NES!

Battle of Olympus är Zelda 2-uppföljaren vi aldrig fick!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Fire Emblem Engage (Switch) samt nya patchen till Distant Worlds 2 (PC)

Medlem

Ska försöka spela lite hi-fi rush, crash bandicoot 4 eller hollow knight men jag känner mig själv så lär bli dailys, heroics och raids i wow wotlk...

Geeks Gaming

Wolfenstein 2009
Caesar 3
Guild wars 2

Kanske fortsätta på Brothers in Arms rth 30.

Medlem

Goldeneye klarade jag ut idag, så helgen kommer uteslutande spenderas i Dead Space 😁

Medlem

Det blir Goldeneye och svenska rallyt med grupp B i Dirt Rally 2.0 med FZs liga

Medlem

Fallout 76 och Mw2

Medlem

Har startat upp med Horizon Forbidden West. Har legat i hyllan sedan BF men nu jävlar fick jag tid. Börjar mycket bra. Det här är ju ett av de spel där man definitivt bör spela föregångaren först. Spelade ettan för 2 år sedan och har redan glömt mycket märker jag men minnet kommer nog tillbaka allteftersom.

Medlem

Fick en ratt förra veckan så det blir lite olika bilspel.

Medlem

Har blivit en hel del Tarkov senaste veckan och helgen kommer fortsätta i det spåret.

En liten undran bara...

Varför är man alltid sämst på att skjuta någon till döds på ett skott i Tarkov?
Men när man väl lyckas göra det så visar det sig att det var ens egen polare man lyckades skjuta med just det skottet?

Har absolut inte hänt att jag gjort det... eller att jag blivit utsatt för det....

Men OM det skulle vara så, så lyckas man aldrig få till just det lyckoskottet på en annan person än just de person(erna) man lirar med


signatur

Halo kompis!

KoP
Medlem

Stardew Valley och lite blandat på A500 minin.

Medlem

Det får allt bli Sekiro

Ambassadör
Xbox

Det blir en ohelig blandning av Back4Blood co-op, Pentiment och Hi-Fi Rush!


signatur

Jump in.

Just nu så lirar jag Trails of Cold Steel på Ps5:an och 3d Game Heroes på 3:an!

Medlem

The Forest!
Elden Ring!
Hi-Fi Rush!

Det finns så mycket bra nu! Trevlig spelhelg!

!!!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Quake 2. Har aldrig spelat igenom det, så får bli på tiden att göra det. Annars kommer jag även köra Röki.

Medlem

Mörk dyster vidrig skräck med Dead Space: Remake via Steam.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Blir nog Bloodhunt, This is the police och Pathfinder: Wrath of the Righteous.


signatur

I drank what?

Medlem

Dead Space Remake på PS5.

Medlem

Jag fortsätter nöta God of War Ragnarok för att bli så OP som möjligt. Jag har nu lagt lite drygt 60 timmar på spelet, och har ännu lite kvar innan jag känner mig nöjd. Otroligt bra spel!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Fortsätta lalla runt i Project Zomboid.

Medlem

Får bli Dead Space Remake, verkar lite för mysigt för att låta bli


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Det blir att öva på flygtrafikkommunikation i Microsoft Flight Simulator med tillägget Pilot2ATC . Målet är att någon dag våga koppla upp sig mot VATSIM där man pratar med riktiga flygledare.

Medlem
Medlem

Blir en jobbhelg, men ska klämma in lite GoldenEye mellan varven, det lilla jag har testat har varit fantastiskt roligt, även om mycket är nostalgi så påminns jag om varför jag en gång tyckte det här var ett av de bästa spelen som fanns. Och nästa helg ska jag spela det tillsammans med min son det ska bli riktigt roligt.

12
Skriv svar