Diskutera - Bästa Sony-spelet till Playstation 4/5?

Robot
Diskutera - Bästa Sony-spelet till Playstation 4/5?
Medlem

God of war, utan minsta tvekan. Kan komma att ändras efter att jag har spelat Ragnarök.

Efter det kommer Bloodborne och sedan Spiderman.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Svårt att välja så jag säger både Horizon Zero Dawn (bättre än uppföljaren då berättelsen är bättre och man blir mer engagerad) och Ghost of Tsushima.

Medlem

The Last of Us Part 2

Medlem

Svårt att välja en....Ghost of Tsushima, Days Gone, Horizon Zero Dawn, Uncharted 4, God of War

Medlem
Medlem

Tveklöst Spider-Man-serien. AAA-produkter när de är som bäst.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

God of war, helt klart

Medlem

Går inte svara på, men för stunden har jag kul med Borderlands 3

Medlem

Gran Turismo 7

Medlem

De bästa har redan nämnts i tidigare inlägg, förutom Last of Us 2.

Medlem

Svår fråga! Spider-Man, God of War och så vidare är ju top notch. Skulle dock säga att Returnal erbjudit den mest unika upplevelsen.


signatur

"I enjoy the sight of humans on their knees"

Medlem
Skribent

Spider-Man. Utan tvekan.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Last of us remaster om den får räknas.
Annars finns Bloodborne eller varför inte Astrobot rescue mission till vr.

Medlem

Ghost of Tsushima kommer nog stå sig som det bästa PS4/PS5-spelet tills Knack får en PS5-remaster.

Medlem

The last of us remastered borde väl kanske inte räknas då det är ett ps3 spel så då blir det Detroit: Become Human för mig


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

It's not a lake, it's an ocean

PS4: Detroit: Become Human - en överraskande stark spelupplevelse
PS5: Astro's Playroom - faktiskt det PS5-spel jag haft mest roligt med


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

De har många bra exklusiviteter men bäst är nog bloodborne

Medlem

The Last of Us

Medlem

För min del, Days Gone. Utan tvekan. Nära andra plats Ghost of Tsushima.


signatur

I drank what?

Medlem

Det finns många att välja bland, men för min del landar det ändå på Bloodborne i slutändan 😊. Vi får hoppas på ps5-patch i närtid!!

Medlem

Bloodborne måste jag nog säga. Har dock inte spelat något på PS5 än.

Svårt att välja ett då Sony verkligen levererat upplevelser de två senaste generationerna, men några som stannat kvar lite extra i hjärtat är: Bloodborne, God of War, The Last of Us Part I, Ghost of Tsushima, Death Stranding, Demon’s Souls. Och typ resten av de exklusiva spelen

Medlem

Horizon: Zero Dawn. Är det perfekt? Njae. Kanske inte. Men perfekt för mig? Jo, tack.

Konkurrensen kommer från The Last of Us remastern. Men det tillhör trots allt generationen innan.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Ambassadör
Xbox

Horizon Zero Dawn!


signatur

Jump in.

Medlem

Until Dawn (The Quarry är nära att komma upp i samma nivå men når itne riktigt dit).
Detriot become human (QD är en av favorit studios där även heavy rain kommer ifrån som är med på listan av bästa spelen all time).

Medlem

1) Ghost of Tsushima
2) God of war
3) spiderman serien

Längtar rejält efter att börja spela ragnarök ❤️❤️
Sjukt många starka titlar till Playstation alltså

Medlem

GOD OF WAR! 😍

Sen hade jag riktigt skoj med Infamous: Second Son, men var dessvärre för kort. Days-Gone var också en höjdare, med härliga miljöer och underhållande gameplay.

Är det bara jag som tycker att Spider-Man är något överskattat? Ett bra spel givetvis, men inte fantastiskt. Känns ibland som alla hyllar det, mest för att det äntligen kom ett påkostat Spider-Man spel med höga produktionsvärden.

Medlem

God of War eller last of us 2


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

12
Skriv svar