Hogwarts Legacy-gameplay visas på torsdag kväll

Robot
Hogwarts Legacy-gameplay visas på torsdag kväll

Torsdagstrolleri. Eller "tossdagstolleji" om magikern Småland trollat med uttalet.

#hogwarts-legacy, #state-of-play


Medlem

Nog det enda spelet jag hypar lite till nu, skall bli kul att se!

Medlem

Inget större fan av franchisen, men är av någon anledning lite nyfiken på det här. Ska definitivt kika på gameplay!


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Aesoprock:

Inget större fan av franchisen, men är av någon anledning lite nyfiken på det här. Ska definitivt kika på gameplay!

Lite samma sak här. Var förvisso ett fan som barn och läste alla böcker, men tappat intresset sen dess och aldrig ens sett filmerna. Ändå är jag lite sugen på detta.

Medlem

Nice! Blir kul att se

Medlem

Spännande! Det här ser jag och min flickvän fram emot!

Medlem

Läser om några av böckerna nu. Fortfarande fantastiskt bra, speciellt del tre och del fem. Och del fyra. Och...

Är hypad på spelet, inte överhypad men håller tummarna och tar gärna emot lite gameplay.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Tycker filmerna är rätt så bra. Är väldigt nyfiken på hur detta ska bli, hoppas på det bästa

Medlem
Skrivet av Freakon:

Läser om några av böckerna nu. Fortfarande fantastiskt bra, speciellt del tre och del fem. Och del fyra. Och...

Är hypad på spelet, inte överhypad men håller tummarna och tar gärna emot lite gameplay.

Jag gillar även ljudböckerna (de upplästa av Stephen Fry, tycker han är helt klockren som uppläsare av dem)


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Medlem
Skrivet av erazerswe:

Jag gillar även ljudböckerna (de upplästa av Stephen Fry, tycker han är helt klockren som uppläsare av dem)

Aldrig lyssnat på dem, kanske ska göra det. Kan vara skönt i sängen på kvällarna. Tack för tips.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Det här ska bli intressant att se!

Medlem
Skrivet av Freakon:

Aldrig lyssnat på dem, kanske ska göra det. Kan vara skönt i sängen på kvällarna. Tack för tips.

Precis, lyssnar alltid när jag lägger mig, han är jäkligt bra, finns lite här o var tydligen, de jag har är från audible, men såg att Spotify tydligen har dem också. Tycker han är helt superb då han verkligen gestaltar varje karaktär olika, sällan fastnat så snabbt av hur nån lever sig in i karaktärerna de ska "vara" Cheers!
Edit: kan skicka dig ett random chapter om du vill lyssna lite, skicka pm i sånt fall


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Lite samma sak här. Var förvisso ett fan som barn och läste alla böcker, men tappat intresset sen dess och aldrig ens sett filmerna. Ändå är jag lite sugen på detta.

Ja jag älskade det när jag var yngre också! Sambon är besatt och jag såg nyligen filmerna med henne. Okej underhållning skulle jag kalla det, varken mer eller mindre


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av Aesoprock:

Ja jag älskade det när jag var yngre också! Sambon är besatt och jag såg nyligen filmerna med henne. Okej underhållning skulle jag kalla det, varken mer eller mindre

Böckerna håller väldigt bra tycker jag. Ge din favorit en chans igen och se om magin finns kvar!

Filmerna är också bra men inte alls i samma klass som böckerna.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ändå lite småpepp trots att jag endast sett en av filmerna och inte läst en enda av böckerna. Gillar ju verkligen världen som målas upp i Harry Potter.

Undrar ju dock lite varför svenska Avalanche inte släpper några spel? Jobbar de på Mad Max 2 mån tro?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av gorbatjov:

Ändå lite småpepp trots att jag endast sett en av filmerna och inte läst en enda av böckerna. Gillar ju verkligen världen som målas upp i Harry Potter.

Undrar ju dock lite varför svenska Avalanche inte släpper några spel? Jobbar de på Mad Max 2 mån tro?

Avalanche har ju Contraband under utveckling i alla fall. Utannonserades förra året och är "a co-op smuggler’s paradise set in the fictional world of 1970s Bayan". Det är typ all info som finns om det än.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Avalanche har ju Contraband under utveckling i alla fall. Utannonserades förra året och är "a co-op smuggler’s paradise set in the fictional world of 1970s Bayan". Det är typ all info som finns om det än.

Ge mig Mad Max 2 istället!

Medlem

Detta måste ses!

1
Skriv svar