Har vi nån gammal räv här?

Medlem
Har vi nån gammal räv här?

Kom på mig själv med att det var år och dagar sedan man var aktiv här på forumet! Finns det nån riktigt gammal fraggare som hänger kvar?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Registrerade mig ”sent”, men följde quakezone tidigare än så


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Jag har själv hängt på FZ sedan 2003.
Fast då under namnet Sipmo.

En annan gammal räv som jag ser ibland är väl:
@IceMan

En mer aktiv silverräv är:
@Molotov

Det finns ett 100-tal gamla rävar.

De pratigaste medlemmarna:
https://www.fz.se/artikel/288532-fz-25-ar-de-pratigaste-medle...


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Ja jag har varit mer eller mindre aktiv enda sen start då det hette fragzone och bara handlade om Quake


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag är ny, var mer aktiv på SuperPLAY och sen Loading.se så efter de också lade ned fyllde till slut FZ tomrummet.

Medlem

Har nog varit med längre än vad min user säger egentligen.

Good old days... *gosar på Q2CTF*

Megadelux

Följt siten rätt tidigt men regga mig inte här förens 2006. 2001 på Swec. Men känner inte igen dig.

Medlem

Hängt på fz sedan fragzone startade men skapade inte ett konto förrän 2006. Höjdpunkten var klart kombinationen fragzone och lusläsa månadens pc gamer. 12 månaders prenumeration i julklapp så var nästa år räddat också


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Avstängd
Skrivet av SeniiL:

Kom på mig själv med att det var år och dagar sedan man var aktiv här på forumet! Finns det nån riktigt gammal fraggare som hänger kvar?

Japp! Jag har hängt här sedan sedan ca 2003.

Medlem

Tja, några par år har man följt med, för det mesta varit utloggad och bara läst artiklar och sett FZ fredag då och då, men ibland anstränger jag mig och loggar in.

Inaktiv

Har varit här ett tag som lurker men registrerade mig väldigt sent. Hänger som oftast på Swec där jag varit medlem sedan 2002.

Medlem

Börjar bli många år nu... började hänga här runt 2003-2004 och då skapade jag mitt konto. Det försvann vid en migration så fick skapa det igen 2006.

Dock har aktiviteten på siten och deltagande i diskussioner falnat lite på sistone på grund av det hemska som kommer med att växa upp, ha familj och annat ansvar.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Hängt med sedan hosten var torget så det är väl ett tag sedan har något gammalt konto reggat men söp väl bort det i ungdomens år. Var tonåring då nu är man snart 41år

Redaktör

Kul att se dig igen, @SeniiL! En välbekant avatar´.

Det är många som varit med rejält länge här, både som forumaktiva och läsare/lurkers. Och det är fantastiskt kul att se att vissa av er reggar konto och börjar diskutera efter att lurkat massa år.


signatur
Medlem

Jag är kvar läser mera än vad jag skriver dock nu förtiden
varit på FZ/Fragzone sen tror det var 99 eller liknande

hej alla nya och gamla! Alltid en massa goa folk här inne


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Likt flera andra som svarat så hade jag ett annat konto någon gång i början på 00-talet som försvunnit ut i cyberrymden. Reggade om mig på nytt nu på 20-talet!

Medlem

Inte jätteaktiv men hänger kvar


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Har hängt kvar sedan siten startades men reggade ett konto sent. Once a gamer, always a gamer 😉

Medlem

Hängt här länge men skaffade konto först 2014, så nja, är väl ingen vidare gammal räv. Men en halvgammal hermelin kanske.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Frilansare
Skrivet av SeniiL:

Kom på mig själv med att det var år och dagar sedan man var aktiv här på forumet! Finns det nån riktigt gammal fraggare som hänger kvar?

Välkommen tillbaka!

Medlem

Använt siten sedan den var på torget. Skaffade konto väldigt sent dock. Har aldrig varit mycket för forumsnack även om det börjar ändras nu.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Jag reggade mitt första konto 2007 för att norpa en betanyckel till Call of Duty 4! Då var sajten så här snygg.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

var tvungen o logga in, tittar artiklar dagligen och läser lite här o där min bror som visade mig websidan för massa år sedan,

Medlem

Har hängt här sedan 1996, och har haft många användare. Men denna användare har jag behållit och kommer fortsätta med. Gått in här mer eller mindre varje dag sedan dess.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Jag reggade mitt första konto 2007 för att norpa en betanyckel till Call of Duty 4! Då var sajten så här snygg.

https://i.imgur.com/SwrLcGL.png

Fina minnen!
Lite kul med startsida pollen där, vad hände egentligen med det?
Var ju en stor grej vilken startsida man hade, sen kom chrome?

Medlem

Hängde här långt innan jag reggade ett konto..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Kul med lite äldre personer som gejmar!


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Registrerade mig ”sent”, men följde quakezone tidigare än så

Samma här

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Jag reggade mitt första konto 2007 för att norpa en betanyckel till Call of Duty 4! Då var sajten så här snygg.

https://i.imgur.com/SwrLcGL.png

Det där är ju den högst omdebatterade NYA sidan!

Kul att se ett par gamla filurer! Kände igen fler än vad jag trodde!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Det där är ju den högst omdebatterade NYA sidan!

Kul att se ett par gamla filurer! Kände igen fler än vad jag trodde!

Kul att du tittar in igen och
välkommen tillbaka!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

12
Skriv svar