Idag får Playstation Now sex nya spel

Robot
Idag får Playstation Now sex nya spel

Rollspel, fightingspel, raketsimulator och annat vankas.

#Playstation-Now, #nyhetstips


Avstängd

Härlig uppsättning med vill-pröva-men-inte-köpa spel för egen del.

#BestDealInGaming


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem

Idag …
Now sex!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Idag …
Now sex!

Bra sammanfattning av nyhetsrubriken för de som inte vill läsa hela.

Skribent
Skrivet av Hanzo:

Idag …
Now sex!

Fan, du har knäckt min kod för subliminal clickbait.

Medlem

Mortal Kombat är ju mycket trevligt!

Medlem

För det dussin som inte spelat det tre år gamla MK11 och har PSnow rekommenderar jag det starkt! Det är inte i många fightingspel storyn är skoj men den i MK11 är riktigt underhållande.

Redaktör

Tråd rensad på ovidkommande inlägg.


signatur
Medlem
Skrivet av Löfbergs lila:

Jag överger alla prenumerationer i år (å förmodligen även efter d) men hade varit all ovr MK 11 å FF 12.

Har du nånsin besökt en gamepass tråd här?

XD Varenda jäkel skriver som om d sitter på Ms-kontoret i stan å formulerar reklam.

Ser du inte skillnad på inläggen så är det problemet hos dig.

Skrivet av Tomas Helenius:

Tråd rensad på ovidkommande inlägg.

Så med andra ord är det tillåtet med reklam i form av "social selling" på FZ? Good to know.

Avstängd
Skrivet av noreason:

Ser du inte skillnad på inläggen så är det problemet hos dig.

Så med andra ord är det tillåtet med reklam i form av "social selling" på FZ? Good to know.

Kanske borde skrivit följande istället så att det inte skulle framstå som reklam:
"Bra samling med spel jag aldrig spelat eller köpt utan Playstation Now"


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem

STFU minns jag som riktigt roligt.

Man kan bland annat spela som Dolphin Lundgren och Shuhei Yoshida (och många andra).

Redaktör
Skrivet av noreason:

Så med andra ord är det tillåtet med reklam i form av "social selling" på FZ? Good to know.

"Tråd rensad på inlägg där deltagare anklagar varandra för att göra reklam istället för att diskutera ämnet." - Bättre?


signatur
Medlem

Står det något om hur länge spelen kommer finnas tillgängliga?

Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Står det något om hur länge spelen kommer finnas tillgängliga?

De flesta spel som läggs till i Now blir kvar. De som försvinner har datum när de försvinner utsatta redan när de läggs till.

Edit: Inget av spelen denna omgång verkar ha något datum så de blir nog kvar.

Avstängd
Skrivet av BooliBoo:

Står det något om hur länge spelen kommer finnas tillgängliga?

Inget nämnt i originalartikeln från blog.playstation.com så det betyder att dom är här för att stanna.
Sony meddelar alltid på samma gång som de månatliga spelen tillkännagivs hur länge dom stannar på tjänsten.

edit: 2a på klotet


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem

Jag hinner inte spela alla dessa spel! Har fortfarande mardröm när man spelade ps2 versionen av ff12. Sista bossfighten kändes som det tog en 1h att klara. Finns det en checkpoint där nu?

I övrigt får jag väl testa om det är något att ha åtminstone. Undrar PS now kommer fungera med Steam deck sen 🧐

Medlem
Skrivet av Margy:

De flesta spel som läggs till i Now blir kvar. De som försvinner har datum när de försvinner utsatta redan när de läggs till.

Edit: Inget av spelen denna omgång verkar ha något datum så de blir nog kvar.

Skrivet av 4thePlayers:

Inget nämnt i originalartikeln från blog.playstation.com så det betyder att dom är här för att stanna.
Sony meddelar alltid på samma gång som de månatliga spelen tillkännagivs hur länge dom stannar på tjänsten.

edit: 2a på klotet

Bra att veta och så bra av Sony att faktiskt skriva ut hur länge spel stannar på tjänsten. Är väl enda tjänsten som gör det från start?

Tack för informationen. 🙂

Avstängd
Skrivet av BooliBoo:

Bra att veta och så bra av Sony att faktiskt skriva ut hur länge spel stannar på tjänsten. Är väl enda tjänsten som gör det från start?

Tack för informationen. 🙂

Enda gången något försvunnit utan förvarning var i samband med zenimax uppköpet. Inte alla zeni titlar dock. Bara några få utvalda.


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

One
Medlem
Skrivet av 4thePlayers:

Enda gången något försvunnit utan förvarning var i samband med zenimax uppköpet. Inte alla zeni titlar dock. Bara några få utvalda.

Hollow Knight försvann utan förvarning på Ps now för mig, iaf ingen varning på konsolen

Medlem

Var rätt bra släpp på både ps now o ps+ denna månaden,
Har suttit o kört dirt 5 på ps5an här under veckan. Fan vad roligt det blir med dualsensen. Händerna får en rejäl workout. Efter ca 2 timmar är jag helt slut i händerna. Coolt det blir fysiskt påfrestande. Kan bara tänka mig hur det är att ratta en riktig rallybil hujja mejjen.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar