Första gameplayet från slafsiga Ill är här

Robot
Första gameplayet från slafsiga Ill är här

Inget slafs i gameplaydebuten, men väl otrolig detaljrikedom.

#Ill, #Team-clout


Medlem

najs najs. gubbarna var ju skit fult gjorda dock. men dem kanske ser ut så.

Medlem

Trailern var kort men såg då inte mer ut som ett spel heller utan ett tech demo.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

FM-guru
F.d. Sisyr

Snyggt, men med tanke på var synen sitter kontra armar/axlar anar jag att detta är huvudkaraktären;

Medlem

Följt skaparen länge men känns som han endast släpper sjukt imponerande teknikdemon och att ett riktigt spel aldrig lär bli av.

Fick dock mer förtroende till projektet nu när Lorn och en rutinerad skådis är bunden till det. Vill verkligen att detta spel blir av!

Medlem

Konstig känsla på styrningen, ser som sagt mer ut som ett tech demo som @Molotov sa.

Medlem
Skrivet av shelter:

Konstig känsla på styrningen, ser som sagt mer ut som ett tech demo som @Molotov sa.

Ja, precis. När han vänder på sig, tar det inte tvärstopp, vilket tyder på att det antingen är scriptat eller spelat med kontroll. Sällan att man saktar in med musen i slutet av rörelsen höger och vänster.

Medlem
Skrivet av KortTjock:

Ja, precis. När han vänder på sig, tar det inte tvärstopp, vilket tyder på att det antingen är scriptat eller spelat med kontroll. Sällan att man saktar in med musen i slutet av rörelsen höger och vänster.

Kanske använder sig utav Inertia.

KoP
Medlem

Frågan är om det blir roligt när det blir realistiskt? 🤔 Personligen är tjusningen med spel när dom inte strävar efter att efterlikna realism allt för mycket och när man kan göra saker som är lite bananas.

Vill jag ha realism kan jag öppna ytterdörren och gå ut.

Medlem
Skrivet av KortTjock:

Ja, precis. När han vänder på sig, tar det inte tvärstopp, vilket tyder på att det antingen är scriptat eller spelat med kontroll. Sällan att man saktar in med musen i slutet av rörelsen höger och vänster.

Detta är ju dock mer eller mindre standard på alla FPS-liknande spel sedan gammalt. Titta på gamla trailers för tex Half-Life 2.
Allt går smooth och fint till med följsamma rörelser. Helt annat när man spelar själv.
Kommer högst troligt vara samma visa här. Trailer är till för att locka och få allt att se cinematiskt ut.

Dock tror jag inte att den tidigare videon från spelet från början av förra året var scriptad när zombies sköts i hallen.
Kändes helt rätt. Att saker kastas mot spelaren / tillhyggen används från props i spelvärlden dynamiskt utan script har vi också sett tidigare (tex zombies som kastar tunnor från redan nämnda Half-Life 2).

Ser verkligen fram emot detta, ser ruggigt bra ut!

Inaktiv

Blir jobbigt om detta blir en spelserie och trean släpps Ill III

Medlem

Ska titeln vara medvetet förvirrande? Tycker det behöver ändras iaf

Medlem

WoW. Ser riktigt mäktigt ut måste jag säga. Skarp detaljerad grafik och jag gillar den långsammare styrningen. Om det nu inte är scriptat.

Titelns namn är dock konstigt.

Önskar att alla skjutspel kunde ha sådan där cool ("real-time body mesh damage") teknik.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Fick Condemned: Criminal Origins vibbar där, blir intressant hur det blir.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skribent

HELA dagen har jag funderat på vad fan slafsiga 3 ska vara en rolig omskrivning på, men nu när hade tid att läsa lite noggrannare förstod jag att det var ett I och 2st L och inte en romersk 3a. 🙄

Medlem
Skrivet av Shadee:

HELA dagen har jag funderat på vad fan slafsiga 3 ska vara en rolig omskrivning på, men nu när hade tid att läsa lite noggrannare förstod jag att det var ett I och 2st L och inte en romersk 3a. 🙄

samma här


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar