Ernie ”Winston” Hudson bekräftar - Nytt Ghostbusters-spel fortfarande under utveckling

Robot
Ernie ”Winston” Hudson bekräftar - Nytt Ghostbusters-spel fortfarande under utveckling
Medlem

2016 Ghostbusters eller gamla Ghostbusters?

Medlem

Låt Ghostbusters dö för fan

Skrivet av Denglade:

2016 Ghostbusters eller gamla Ghostbusters?

Med tanke på intervjun som e med i artikeln så känns det som det gamla gänget


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Skribent
Skrivet av Denglade:

2016 Ghostbusters eller gamla Ghostbusters?

Gissar på 2021, många prisar den filmen. Själv tycker jag att första halva av filmen var stapel på stapel av nostalgi med Stranger things-gänget, och andra halvan var ett återberättande av första Ghostbusters-filmen. Sen var det förstås en fin hyllning till Harold Ramis, men jag skulle ge den 3/5 i betyg. Anser fortfarande att Ghostbusters-spelet för några år sen är riktiga 3an.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Nyhetens ämne har jag inte mycket att säga om men vill påpeka att ni har stavat Ernie Hudsons namn fel innan citatet, står Erine ^^

It's not a lake, it's an ocean

Ghostusters: The Video Game blev ju riktigt bra. Det hade verkligen den där äkta Ghostbusters-känslan tack vare ett utmärkt manus och att originalskådespelarna gjorde rösterna.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skribent
Skrivet av MrPeters:

Nyhetens ämne har jag inte mycket att säga om men vill påpeka att ni har stavat Ernie Hudsons namn fel innan citatet, står Erine ^^

Tack! Fixar


signatur

"Writer and Fighter"

Skribent
Skrivet av Ruffles:

Ghostusters: The Video Game blev ju riktigt bra. Det hade verkligen den där äkta Ghostbusters-känslan tack vare ett utmärkt manus och att originalskådespelarna gjorde rösterna.

Ja jag håller med, även om inte Ramis hade kunnat vara med (R.I.P) så hade jag hellre sett en uppföljare likt spelets manus än vad vi fått nu. Menar, senaste filmen var ok, men rankar den lägre än Ghostbusters 2. Den var lite som Force Awakens, nostalgi för hardcore-fansen och sen en återupprepning av första filmen. Hade nog förväntat mig lite mer faktiskt? Nåväl, bättre än 2016, även om jag inte tycker den är en sådan katastrof som många heller tycker. Dock ser jag den filmen mer som ett sidospår.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Ghostusters: The Video Game blev ju riktigt bra. Det hade verkligen den där äkta Ghostbusters-känslan tack vare ett utmärkt manus och att originalskådespelarna gjorde rösterna.

Ja! Det har dessutom fått en remaster för ett tag sen som jag körde genom i oktober. Riktigt stämningsfullt och fullt med nostalgi och humor. Bra gameplay också.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

vafan utan harold ramis blir det inte samma sak

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Who you gonna call?

HE-MAN! HE-MAN! HE-MAN!! *chants as a child*

Skribent
Skrivet av ForrestFox:

HE-MAN! HE-MAN! HE-MAN!! *chants as a child*

hahaha nu i efterhand, att det ens fick vara med i filmen? Reklam för en annan leksak liksom?


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar