Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem
Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

En av de absoluta favoritartisterna, gör sin andra svenska spelning i hufvudstaden den 7e Mars, nästan exakt två år sen den förra (som var så jäääävla bra). Biljetter och boende bokat


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Ny singel från Mastodon. Nya albumet om 6 dagar. Woop woop!

Medlem

För de som gillar skräckfilmer så kanske den senaste skivan från Ice Nine Kills hade varit något, då alla låtar är inspirerade utav en skräckfilm. Just den här är väl kanske det närmsta man kommer spelväg på skivan!

Medlem

Enter the Fellowship med moderna klassiker som

  • Shame on a Nazgul

  • Bring the Uruks

  • H-O-B-B-I-T Man

  • Wu and Back Again

Medlem
Skrivet av justabit:

Enter the Fellowship med moderna klassiker som

  • Shame on a Nazgul

  • Bring the Uruks

  • H-O-B-B-I-T Man

  • Wu and Back Again

https://www.youtube.com/watch?v=21TGB9Kk2VY

Hahahaha, fy fan vad guld! Brooklyn Zoo har aldrig låtit så spännande 😂


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Härliga 80-tals toner


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Vad: Guldkorn ifrån Scott Adams
Genre: MeaningWave

Citat:

MeaningWave ー a fusion of wave music with meaningful lyrical content and lo-fi hip-hop.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Mastodon - Sickle and Peace

Nytt album från Mastodon nu på fredag(29 oktober) - Hushed and Grim. Har fått fullpott från dom recensioner jag spanat in, mycket spännande.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Inaktiv
Medlem

Gojira - Sphinx

Medlem
Medlem

Äntligen en bra jul-låt

Medlem

Är du ett fan av 80-tal eller bara sköna vibes så är detta ett måste


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Far (Max Calavera av Sepultura, och Soulfly) och sons (Igor Amadeus Cavalera) familjekram gynnade tillslut ut i ett röjigt Thrash/Death/Punk band. Debutalbumet släpptes tidigare i år.

GO AHEAD AND DIE - Truckload Full of Bodies

Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Blev först glad och trodde att det var en ny låt med ett av mina favoritband, men så var det inte, hahah.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Force:

Blev först glad och trodde att det var en ny låt med ett av mina favoritband, men så var det inte, hahah.

https://youtu.be/jX8RTjUUcLE

Verkar inte va copyright på artist namnen längre eller något, Ibland när man söker efter en artist på spotify så dyker det upp tio stycken med samma namn. Fast hardstyle gruppen hade namnet före november 1999


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

30-års jubileumsvideo

Ozzy och Lemmy - Hellraiser

Medlem

Jag gjorde en tabbe och lyssnade på Markoolio igår... VILSE I SKOOOGEN OCH VANDRAR OMKRING Å HAN HITTAR INGENTING.....

https://www.youtube.com/watch?v=kvO96NpXwsU

Medlem

ICE T blir putt för att han inte får spela XBox...

Medlem

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Lite lugnare musik nu i helgen:

Medlem

@Fezk: Kan bara hålla med. Nya albumet är så jäkla bra!

Skriv svar