Herregud! God of War släpps till pc i januari

Robot
Herregud! God of War släpps till pc i januari

Playstations pc-fest fortsätter.

#god-of-war, #nyhetstips


Medlem

Hoppas trenden fortsätter med PC-ports (och bra sådana).

Har ett PS4 men föredrar PC alla dagar i veckan.

Medlem

Sådärja!

Har spelat ut det redan på ps4 pro, men det blir nog en sväng på pc också!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jaaaa!!

Ett av de få PS exklusiva spelen jag är intresserad av. Nu fattas bara Bloodborne också, kom igen Sony!

Avstängd

Underbart. Ett av dom bästa spelen genom tiderna får nu ännu större publik utöver de 20 miljonerna exemplar som redan sålts.

Bästa och roligaste platinum trofén jag tagit


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem

Ett logiskt drag av sony. Står dock fel om ragnarök i artikeln. Horizon 2 släpps i februari, inte ragnarök.

Medlem

Bara börja räkna ner på listan som läckte från Nvidia då.

Kul utveckling. Undra om de fortsätter använda Steam om detta blir vanligt för dem eller om de gör någon egen PC-klient.

Tänk om denna trend till och med når Nintendo någon gång.

Medlem
Skrivet av johanAndersson:

Kul utveckling. Undra om de fortsätter använda Steam om detta blir vanligt för dem eller om de gör någon egen PC-klient.

Tänk om denna trend till och med når Nintendo någon gång.

När alla gamlingarna hos Nintendo har gått i pension möjligtvis. Inte en chans att det sker före det.


signatur

Jätteintressant information.

Dex
Medlem

Som Lars-Kongo sa så är det Horizon: Forbidden West som släpps i Februari 2022 och inte GoW Ragnarock

Men kul att det kommer till PC! Känner en hel del som har väntat på det!

Medlem

Grattis alla PC spelare, rekommenderas starkt!

eld
Medlem

Perfa till steamdeck!

Perfekt för alla som vill ha gamla spel på PC.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Ambassadör
Xbox

Jag har inte spelat God of War ännu... lite skämsfaktor på det. Men jag har det i backloggen och kör det helst på min PS i alla fall, när det nu blir av.

Bra med fler spel på PC dock, en naturlig utveckling som är kul att se.


signatur

Jump in.

Frilansare
Skrivet av lars_kongo:

Ett logiskt drag av sony. Står dock fel om ragnarök i artikeln. Horizon 2 släpps i februari, inte ragnarök.

Skrivet av Dex:

Som Lars-Kongo sa så är det Horizon: Forbidden West som släpps i Februari 2022 och inte GoW Ragnarock

Men kul att det kommer till PC! Känner en hel del som har väntat på det!

Ja, och korrekt. Fixat!

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Perfekt för alla som vill ha gamla spel på PC.

Perfekt för alla som vill njuta av tidlösa mästerverk under optimala förhållanden.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag som fortfarande har det att spela på PS4, haha. Så går det när man avverkar spel i snigelfart.

Medlem
Skrivet av 4thePlayers:

Bästa och roligaste platinum trofén jag tagit

Håller helt med. De allra flesta spel misslyckas med just detta. Här är det perfekt. Allt går att göra på en genonspelning i sitt eget tempo.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Tack Sony 👏👏


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Trevligt! Det lär jag nog testa. Har förvisso kollat en hel deal streams när det begav sig, så tror jag vet på ett ungefär hur det slutade tyvärr, men såg inte i närheten av allt så helhetsupplevelsen lär nog inte förstörts.

Nu väntar jag bara på Demon's Souls / Bloodborne, får hoppas något av dessa är nästa spel till PC(eller båda).


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kul. Hoppas det blir en bra sådan.

Quake-konnässsör

Sluta håll Bloodborne fången! Släpp den fri! SLÄPP DEN FRI!

Medlem

Jättefint och så men vad som saknas från Sonys sida är en tydlig plan.
Ska jag som pc-spelare förvänta mig att storspelen släpps på PC förr eller senare eller kanske inte alls?
Hur långt efter release på konsol är det tal om? Två år? Tre år?

Det här känns som ett typexempel på att vilja ha kakan kvar och samtidigt äta den.
Släpper man spelen till pc och konsol dag ett kommer man att tappa många konsolspelare och då kan man inte heller förvänta sig dubbeldippare framöver.

(Ge mig möjligheten att köpa spelen dag ett till PC så kan jag sälja min PS5, um just det, lär inte hända)

Medlem

Jag orkar personligen inte spela igenom GoW igen, men jag gläder mig för alla er som nu får uppleva ett riktigt mästerverk av ett spel

Ser gärna att Ghost of Tsushima kommer härnäst, även om jag misstänker att det kommer tidigast i slutet av 2022.

Medlem

Nice! Hoppas på Last of us och Spiderman sen.

Trevligt, kanske inte behöver den där PS5an ändå, har redan lämnat tillbaka tre stycken pga oljud.

Medlem
Skrivet av almblad:

Sluta håll Bloodborne fången! Släpp den fri! SLÄPP DEN FRI!

Enda anledningen till att jag velat skaffa en PS har varit för just Bloodborne. Har väntat 6 år på fanskapet och börjar bli lite otålig.

Herregud va taggad man blev !!!

hur är det annars att hoppa in i det här spelet utan noll backstory från de andra spelen?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Precis börjat spela Gods of war 2018 på ps5 kört det hos kompisar men jättekul för pc gamers att få ta del av den världen.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Det här kan nog vara det bästa på länge från Sony. Har det på ps4 men inte spelat igenom, efter ryktena om pc versionen så ville jag vänta och se och nu blir min dröm sann

123
Skriv svar