Forum-fun: lägg upp en bild på ditt favoritspel från när du var 12 år gammal, utan att röja din ålder

Medlem
Inaktiv

Ett av världens bästa spel. Spelar det regelbundet fortfarande.

Medlem
Medlem
Medlem

Den här filuren fick jobba hårt i 3 dimensioner detta år

Medlem
Geeks Gaming

Lätt!

Medlem

Oh vilka minnen

Medlem
Medlem
Skrivet av Kyraal:

Det är lugnt, det är inte meningen att vi ska gissa spelen i tråden, bara dela med oss av minnen GoldenEye är ju dessutom det spelet som kanske är lättast att känna igen, även för de som mig som aldrig ens spelat det! 😁

Ah sicken tur;).
Så kan det nog vara haha. Fantastisk spel som jag iaf har riktigt sköna minnen ifrån. Både tidsnötandet i singleplayer-banorna för att få cheats men även alla bataljer mot vänner i multiplayer. Minns framförallt banan Train och Caverns som svåra när det gällde cheats.
Underbart när man väl klarade en bana under den satta tiden efter säkerligen hundra misslyckade försök och väl öppnar mappen och möts av den röda texten och hör det svischande ljudet som indikerar att man fått cheatet. Magi!

Ljudet: https://youtu.be/h5K0AB6W8vE?t=126

Googlade lite och tydligen fanns det knappkombinationer man kunde trycka för att fuska till sig vapen och annat utan att nöta tider. Minnet kanske sviker mig men jag tror inte jag hade en aning om det då.
Tiden innan en snabbgoogling på telefonen ^^.
Var nog tur det ändå annars hade jag definitivt inte suttit och nött varenda bana på det svåraste och heller inte haft lika härliga minnen från det.

Dubbla RCP-90 och bighead mode<3!

Edit: Sorry för babbeltexten i en tråd om bilder:P.

Medlem

Dessa två kördes flitigt av 12 åriga mig.

Medlem

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem
Inaktiv
Medlem

signatur

//monster

Medlem
Medlem
Medlem

Vilken trevlig tråd! Men lite svårt när jag först trodde det var ett spel jag spelade som 12 och inte att spelet kom ut när jag var 12... Men dessa två älskade jag! Angående andra spelet så är det förmodligen världens längsta bildwebbadress jag tagit bilden ifrån, säkert en relik från 00-talet...

Det var ibland kul att ge folk stryk Tvåan var bättre. Black and White.

Min storebror klistrade in mitt ansikte i min egna spelare som jag skapade, hur han gjorde det vet jag inte men jag spelade det otroligt mycket för hur häftigt var det inte att spela med sitt favoritlag i Sverige och vinna med 10-0? Eller ja, det var kul med NHL och Fifa när det begav sig.

Medlem

Det var tråkigt att det bara blev två spel, Lionhead gjorde ju också väldigt många roliga spel! Precis som Maxim innan de åts upp av EA Games...

Medlem

Simplare tider

Medlem

Vill bara säga att detta kan vara bland de bästa trådarna på FZ hittills, så otroligt mycket nostalgi att sitta och titta på allas bidrag.

Medlem
Medlem

signatur

Övning ger träning.

Medlem

Det var inte direkt något dåligt spelår kan jag säga!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Medlem
Mest spelade spelet hos mig som 12-åring
Skriv svar