Tre Call of Duty inom två år

Tre Call of Duty inom två år

*hämtar popcorn*

Inaktiv

Man förstör spel genom att pumpa ut dem. Se bara på guitar hero


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

När man inte älskar sina barn utan bara att älskar att göra barn så adopterar man bort dem.
Ända tills det går så långt att socialen stoppar en (konkurs?)


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

MiXiE: Sant. GH har väl hittills inte släppt något spel i år? GH5, Van Halen osv var ju bara "jaha?".
Går inte att pumpa ut hur många som helst, marknaden blir mättad.

Medlem

köpte cod2 Nyss


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

Kanon. Med tanke på hur otroligt roligt jag haft när jag spelat de senaste tre spelen i serien så har jag ingen anledning att tvivla på att kommande spel kommer leverera.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Galet, för mycket COD kan vara farligt för hälsan!

Medlem

Dom borde verkligen sakta ner lite och låta spelen vila samtidigt som dom jobbar på att skapa ett über imba CoD

Medlem

Se fram emot vet jag inte, men däremot ser jag fram emot hur dåliga dessa kommer bli. Ett undantag för 7:an dock, skulle jag kunna tro.

Dessa tre titlar kommer ha 3 olika spelupplevelser, varför inte döpa om alla till sin egna titel? Luktar pengar om namnet Call of Duty. Skulle väl lukta apa ifall de bytte, vilket betyder mindre säljande.

Moderator | Testpilot

Actionväventyr istället för förstapersonspanpang?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det där med actionäventyr låter inte riktigt som ett Call of Duty-spel, men de vill säkert få en skjuts av ett starkt varumärke. Så länge spelen är bra ska man inte klaga, även om de kommer tätt inpå varandra.

Frågan är dock när marknaden blir mättad.

Medlem

nej tack.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

känns som dem skriker efter pengar.

Medlem

Bara o se på sportspelen som ges ut vart enda år.. Det blir bara som en stor patch, knappt en expansion.. Nått år då och då lägger dom ner lite extra tid på en ny motor. Visst, det är inte roligt, men inte fan sitter folk och kör CoD 2009 när det "lite bättre" spelet CoD 2010 finns.

Inaktiv

Tycker 3st faktiskt är för mycket... men ska bli intressant och se vad äventyrs spelet är för nått! Hoppas Treyarch's "Black Ops" blir grymt!

och inget "IWNet" SNÄLLA

Medlem

Jobbigt med 3titlar inom så kort period, hur ska man hinna bli fast med den första innan dom släpper en ny?


signatur

It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

Inaktiv

Så nio cod spel på 6 år? najs activision. Thats how you ruin a series.

Medlem

Då hinner jag tröttna på World at War

Medlem

Fail


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Inte det minsta sugen

Enda bra cod spelen är 1, 2, 4, 5.. resten kan fara åt helvete, nästa gång dom släpper ett som har samma kvalité som CoD 4 så är jag intresserad, men med tanke på MW2's fiasko, så tvivlar jag på att dom kommer i närheten av CoD 4 igen.

Med tanke på hur MW2 har sålt och hur många som spelar det så tvivlar jag på att dem räknar det som ett fiasko...

Klart dem vill släppa en massa fler spel i serien eftersom dem garanterat kommer att sälja. De vore ju dumma annars.

Risken är såklart (inte minst nu när de förlorat en massa erfaren personal) att man urvattnar varumärket om de kommande spelen inte lever upp till eller överträffar de tidigare spelen.

Medlem

Bra, hoppas att dem sprutar ut så mycket spel att ingen bryr sig om skiten till slut. Fan vad jag hatar Activision.


signatur

Jaha.

Kvantitet över kvalitet; samma vanliga historia, men nu ska vi inte vara negativa.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Och jag kommer inte köpa ett enda av de tre Modern Warfare 2 var det absolut sista tills Activision försvinner

Medlem

Och där försvann kvalitén ifrån namnet call of duty

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Actionväventyr istället för förstapersonspanpang?

Förstår du inte svenska?

Medlem

trevligt nu börjar dem mjölka call of duty spel som dem gör med guitar hero

Medlem

Tänker endast köpa Treyarch spel, jämfört med MW2 är WAW guld hoppas bara vi får mod tools och dedikerade servers igen.

Medlem

Det enda som förvånar mig är hur Activison har kunnat bli så rika, det verkar ju inte va de smartaste precis och de får EA att se ut som änglar...


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem

Ge mig ett CoD där jag får spela Tysk soldat ur ett tyskt perspektiv istället. Det hade varit en frisk vind i serien!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

12
Skriv svar