Vilka skulle du casta till en Red Dead Redemption-serie?

Medlem
Vilka skulle du casta till en Red Dead Redemption-serie?

Ponera att Rockstar och HBO ska göra en tv-serie av Red Dead Redemption 2 på tre säsonger och de ber dig om tips på skådisar till rollerna. Vilka väljer du?

Jag hade kört på

Regissör: Christopher Nolan

Arthur Morgon: Josh Brolin

John: Keanu Reeves

Sadie Adler: Elizabeth Banks eller Naomi Watts

Miss Grimshaw: Frances McDormand

Hosea: Sam Neill eller Timothy Dalton

Micah Bell: Sam Rockwell

Charles: Michael Pena

Resten har jag inte funderat ut ännu. Dutch är svår att matcha, i varje fall så här på morgonkvisten.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Säga vad man vill om Keanu, men en bra skådis är han verkligen inte Ham verkar vara en uppriktigt snäll och härlig kille, men låt oss vara ärliga, hans skådespelarinsatser lämnar mycket att önska.

Medlem

Regissör hade jag nog hellre velat ha kanske.. Taylor Sheridan som gjorde bland annat Wind River. Eller John Hillcoat som gjorde The Proposition. Nolan är lite för.. flashig. Red Dead behöver det där jordnära och skitiga. (rekommenderar båda filmerna förövrigt). Fun fact: John Hillcoat regisserade nån film Red Dead 1-motorn vill jag minnas, som promotion.

Gällande skådisarna har jag nog inte så mycket åsikter, annat än att Josh Brolin skulle passa rätt bra.

Och Nick Cave & Warren Ellis ska göra soundtracket såklart.

Dutch borde väl kanske spelas av han.. bordellägaren i DeadWood, om han inte är för gammal nu. Fast det blir ju lite typecast. ..

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Regissör hade jag nog hellre velat ha kanske.. Taylor Sheridan som gjorde bland annat Wind River. Eller John Hillcoat som gjorde The Proposition. Nolan är lite för.. flashig. Red Dead behöver det där jordnära och skitiga. (rekommenderar båda filmerna förövrigt).

Gällande skådisarna har jag nog inte så mycket åsikter, annat än att Josh Brolin skulle passa rätt bra.

Taylor Sheridan skulle säkert vara utmärkt. Gillade både Wind River och Sicario!


signatur

Burn in the light.

Geeks Gaming

@redruM: Funderar lite på Jeff bridges som Dutch? Gjorde ju en bra roll i true grit

Medlem

Dutch van der Linde:
Jeffrey Dean Morgan
Daniel Day Lewis

Arthur Morgan:
Här skulle jag säga Roger Clarke, svårt att ersätta honom i denna roll.

John Marston:
James Franco

Bill Williamson:
David Harbour

Micah Bell:
Woody Harrelson
Ben Foster
Barry Pepper

Det är väl de som jag kommer på just nu iallafall.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Michael Shannon som Arthur Morgan kanske, för att jag gillar hans fejs. Haha.

Medlem

Robert Bronzi


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Sam Elliot från Tombstone filmen borde spela Hosea. Jeff Bridges eller Kurt Russell som Arthur. Viggo Mortensen som John Marston.

Medlem

Karl Urban som John Marston alla dagar.

1
Skriv svar