Fps-klassikern Sin får remaster
Varför skulle det vara omöjligt att polera grafik från 90-talet?
Eller vad säger jag, dåligt ordval. Omöjligt är det verkligen inte men personligen tycker jag inte jobbet med en gammal remaster från 90 talet blir bra. Om vi tar 3D grafik från 90 talet blir en remaster ljusår ifrån en komplett remake. Det är så oerhört primitivt att det blir svårt att snygga till ser jag det som. Men jag är en grafik kåt jäkel också..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||
Du har förmodligen redan klurat ut det vi det här laget men: "SiN: Gold has returned! Free update for original owners!" som det står på Steam-sidan.
Det finns även hos GOG.
Tack för ditt svar. Läste det nu i efterhand på gog-forumet och uppdateringen har också trillat in ser det ut som.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |
Undra om det då också kanske gör färdigt det episodbaserade som kom efter men som verkar runnit ut i sanden. Emergence eller vad det hette.
Man kan nog ganska lugnt säga att Emergence verkar ha runnit ut i sanden efter alla dessa år
Äntligen!! Jävla bra spel! Minns att det var så buggit att dom var tvungen att släppa en gigantisk patch efter release. Man fick beställa hem den på en separat cd skiva om man inte ville vänta en vecka på att tanka hem den med 56k modem! Haha. Good old day's!
Sen kom den väl ungefär när steam började användas av andra än valve. Dom snackade om att "patcha on the fly" och att anpassa svårighetsgraden "live" med steam. Stora planer. Sen hände ingenting tyvärr..