Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

Nu blir det att försöka komma iväg till en festival till sommaren... kan vi inte lika gärna skippa vintern?!

Medlem
Releasehästryttare

Denna Viol cover av Constallations!

Medlem

Men ni försöker ju inte ens. Var har ni julstämningen!

(@Devan: Fast jag gillade den där.)

Taskig ljudkvalitet och fånig video, men ändå.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Redaktör

Vem behöver jul när det finns sväng?

Om du faktiskt behöver julmusik så hittar/delar du den här.


signatur
Medlem

@Tomas Helenius: Här blev jag inspirerad att lägga upp en trailer. (Tekniskt sett inte en låt , så lite off topic, men ändå.)

Edit: Och nu såg jag att @emilakered har lagt upp en julmusiktråd. Jaha då så.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Releasehästryttare
Medlem

Witchouse 40k

Medlem

@maysay, lyssnar du på 2 samtidigt? Wow, next lexel ambidextri!!

edit:

Medlem
Skrivet av Frisell:

@maysay, lyssnar du på 2 samtidigt? Wow, next lexel ambidextri!!

edit:
https://youtu.be/B9FzVhw8_bY

Tänkte mer på att det var samma artist. Tycker det är bättre att göra det i en post istället för en för varje låt. Brukar försöka ta det bästa sedan lämnar jag den artisten. Tror ingen lyssnar enbart på en sak när de lägger ut det här.

Medlem
Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Releasehästryttare
Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Releasehästryttare
Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Blev förälskad i soundtracket till Witcher 3 och började gräva in lite mer i polsk folkmusik och hittade den här låten som jag gillade starkt:

Gnällkuk

\o/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Moderator | Testpilot

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Medlem

Jag har en ny favoritlåt. Har ingen aning om vad den handlar om, eftersom den är på japanska, men musiken...


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

@trickeh2k: oooh, The memories, såg denna videon första gången då farsan skaffade såndära HemPC via jobbet (mitten av 90-talet) och den låg på Win95 CD:n för att visa upp de nya multimediafunktionerna, Good times

Nya Albumet Ute idag

Spår nummer 4 påminner om BattleBeast, nice.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Toss a Coin to Your Witcher
Metalcover på ryska av Bagira / Alla Bulgakova

Medlem

Mum look no computer - modern gas

🤘🏻

Gnällkuk

@Zymac: Jag tror att jag fick med den på en skiva från PC Gamer


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Mandalorian main theme
Komponerat av Ludwig Göransson

Medlem

The Song Of The White Wolf - Metalcover av Dan Vasc

Medlem

Time med Pink Floyd

Bjussar på Roger Waters variant, bra ljud och han var ju med när musik lät som den skulle..

Time - Roger Waters


signatur
Medlem

pffft.. Den låg på Windows95 CD-Rom'en så den är gammal (men bra)


signatur
Skriv svar