I brist på bra Star Wars-spel – Dark Forces återskapat i Unreal Engine 4

Medlem
Skrivet av jonis:

Funkade inte igår, verkade kräva inloggning då. :/

Det står "Only registered users are able to download files." men Download-knappen funkar för mig.

Medlem

@jonis: Får detta meddelandet: "Du kan inte visa eller ladda ned den här filen för närvarande."

Medlem

Kan inte minnas att man spelade på planeten i videon någon gång i Dark Forces, ser mer ut som en bana från Jedi Academy. Om det är en remake på det spelet så krävs det att striderna med Siths är like underhållande, för det är dessa som gjorde att både Outcast och Academy är några av de bästa SW spelen som gjorts. Dark Forces (första spelet) är fortfarande ett väldigt bra spel men det är något speciellt med lightsabers och "the force" och Jedi Knight må ha varit det första spelet som man kunde använda dessa men det var först i det tredje spelet som de kom till sin rätt.

Raven Software har visat att de förstår hur man gör ett bra SW-spel och det är en av anledningarna till att jag hellre sett att Activision fick licensen, EA har inte visat en enda gång att de kan göra ett SW spel värt namnet. Många hoppas nu på Respawn (inklusive mig själv) men jag tror tråkigt nog att vi kommer se ytterligare ett mediokert spel som bygger på licensen.

12
Skriv svar