Bli en mästare på att spränga horder av zombies i Days Gone
Utvecklarna ger handfasta tips på hur du bäst gör slarvsylta av 300 snabbspringande fulingar.
Ska bli kul! Gillar zombie-spel och det här ser ut att bli en av de bättre.
Det finns potential med denna titel. Men många som spelade demot däremot sa att mycket utav spelvärlden var helt öde och hade stora brister på innehåll. Får väl hoppas att det klara projektet lyckas att leverera en bra spelvärld som inte bara är en yta.
Själv tycker jag det hör till en zombie-apokalypsvärld. Det är tomt, alla är döda. Eller ja, de flesta.
I drank what?
Själv tycker jag det hör till en zombie-apokalypsvärld. Det är tomt, alla är döda. Eller ja, de flesta.
Visst är det så men verkligheten gör det inte till ett bra spel. En öppen värld är tråkig att springa runt i om den är tom på content att spela för då finns det ingen poäng med att ha stora öppna områden till att börja med.
Visst är det så men verkligheten gör det inte till ett bra spel. En öppen värld är tråkig att springa runt i om den är tom på content att spela för då finns det ingen poäng med att ha stora öppna områden till att börja med.
Nej, där håller jag inte med dig. Perfekt för atmosfär, upptäckningsfärder och dylikt. Man MÅSTE inte stöta på saker eller hitta pryttlar för att uppskatta omgivningen och atmosfären de skapar.
I drank what?
Nån som vet om det går att välja svårighetsgrad i spelet eller är det som t.ex. GTA en förvald normal grad.?
Ser iaf fram emot Days Gone. Ser skoj ut. Hoppas de får till känslan på motorcykeln så att det känns roligt att köra omkring med rätt tyngt fast lite arkadaktig.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||
Nej, där håller jag inte med dig. Perfekt för atmosfär, upptäckningsfärder och dylikt. Man MÅSTE inte stöta på saker eller hitta pryttlar för att uppskatta omgivningen och atmosfären de skapar.
Håller med dig till viss del, men det krävs samtidigt intressant innehåll för att skapa atmosfär, annars blir det bara tom yta och det är ointressant. "Innehåll" behöver däremot inte vara fiender eller krävande strider, det kan vara världsbyggande detaljer. Postapokalyps är ju perfekt för det, om utvecklarna gör rätt. En simpel liten husruin med några döda kroppar och visuella ledtrådar skulle kunna berätta en hel historia för mig som spelar, utan att egentligen erbjuda någon utmaning. Så skapar man atmosfär, men bara tomhet i sig är meningslöst.