Destiny 2 Klanen behöver nytt blod

Medlem
Destiny 2 Klanen behöver nytt blod

Tjenare har tagit mig an och kickat alla från Destiny 2 Fz klan så om ni funderar på att börja spela igen så finns det gött om plats för gamla och nya Guardians i klanen.

Ska la kicka igång några raids och testa den nya också när den släpps så har ni inte gjort dem gamla men är sugna och testa så är det bara att starta upp och börja köra

Mvh BattleBuster

Medlem

PC eller konsol?


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Inaktiv

PC eller konsol?
Har sökt på Destiny efter klanen Fz eller FZ.se, men hittar inget, vad heter klanen?

Edit: Hittade den, "Fragzone" =D

Medlem

Det är mest Pc då jag inte tror så många spelar på konsolen som är med i klanen.
Samt ja klanen heter Fragzone om ni söker efter den.

Medlem

Okej, jag har funderat på att börja spela igen, men jag har spelet + season pass på PS4P. Jag var med i en klan vars namn var... enklan, men de kickade mig pga inaktivitet


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Jag spelar fortfarande aktivt på PC men icke i FZ klanen tyvärr, den kanske hoppar igång imorgon men jag håller mig till Team Vanir i skrivande stund.


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

Kollar in senare ikväll och ser om det finns plats eller inte. Hade varit kul att testa gammalt som nytt samt få lite folk att spela med då jag kör mest solo nu

Medlem

Hade varit kul att testa på igen med någon EnKlan-klanen (...) kickade mig pga inaktivitet, så nu har jag inga passivt aggressiva mellanmjölkssvenssons att spela med längre. Spelar på PS4.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Synd man inte kan ge bort spel från battlenet appen, tröttnade på grundspelet och har inte rört någon expansion även fast jag köpte season pass.

Medlem

kan inte hitta klanen byter gärna för den jag är med i nu är väligt inaktiv ´. har ingen att köra nightfal med

Medlem

Har ansökt började köra idag så är bara 335 i light

Gnällkuk

Jag är eventuellt på, jag vet dock inte om jag kommer vara superaktiv. Beror lite på hur kul jag tycker expansionen är, spelat igenom kampanjen men känns som det är rätt mycket copy+paste. Men är lite välkommet med svårare nivåer.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kanske hoppar in i den med. Dock har jag lite icke svenskar som jag spelar med i den klanen jag sitter i dock för få att göra saker så vi får se.

Enda kravet är väl att det finns tillräckligt med aktiva så man kan köra raids, NFs och Escalation Protocol några gånger i veckan.

Medlem

Har kört en del under veckan. Och känner nog att det är ett helt ok spel nu. Fortfarande mycket som stör men men. Det bästa dom gjort är att man kan levla i The crucible nu!

Medlem

Fanns det en FZ klan på ps4, eller vad sa vi?

Gnällkuk
Skrivet av Jaxz:

Kanske hoppar in i den med. Dock har jag lite icke svenskar som jag spelar med i den klanen jag sitter i dock för få att göra saker så vi får se.

Enda kravet är väl att det finns tillräckligt med aktiva så man kan köra raids, NFs och Escalation Protocol några gånger i veckan.

Helt ärligt är raids något jag har svårt för. Jag förstår att det är kul att som ett lag samarbeta mot ett svårt mål som tar tid, men det är ofta så sjukt jävla utdragna. Att sitta och nöta samma mission är något jag helt ruttnar på när man inte får avbrott och kan göra annat. Samma anledning till varför jag hatar Operations i BF1. Om jag spelar en match, spelläge osv så bör det inte vara längre än 20-30min. Tappar helt intresset annars. Har genomfört kanske en eller två raids, första raiden tog typ 2h att genomföra. Först skulle det förklaras hur man skulle göra i typ 5-10min, sen råkade jag och andra göra något misstag efter ett tag. Då skulle man börja om skiten.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Om ingen sparkat mig så är jag kvar i klanen, ska fixa lite utrymme på SSDn och installera, blev sugen på att testa expansionen

Medlem

Jag är Admin i Slackerz. En helsvensk klan där vi är 100pers. Vi var 54st inne samtidigt och spelade vid 21.00 i Tisdags när Warminds släpptes. Ikväll har vi 3st grupper som ska ta sig an nya Raid Lair. Vi har frekventa rensningar på inaktiva spelare och håller både clan roostern och vår FB-grupp städad och uppdaterad. Vi har som sagt fullt nu, men hör bara av dig om du är sugen. / Locktail

Medlem

@Locktail: Vad härligt att se att ni still going strong! Saknar gänget! Man kanske skulle skaffa sig en PS4 pro trots allt.

Medlem

Ha ha ja vissa har tur! Raida i 2 timmar vilket skämt! Själv så har jag kämpat i Destiny 1 flera nätter i rad utan att lyckas. Handlar nog om över 10 timmar.

Medlem
Skrivet av Marcon:

kan inte hitta klanen byter gärna för den jag är med i nu är väligt inaktiv ´. har ingen att köra nightfal med

Klanen Heter Fragzone i skrivande stund är vi 27 medlemmar så plats finns de

Medlem

Hur joinar jag går ju inte joina clans i spelet är det nån speciell sida man joinar?

Medlem

@Nightman76: Ja du får gå in på bungies hemsida och söka efter fragzone i clan searchen. Här har du länken https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=2800398

En bugg på Bungies sida gör att jag inte inte kan lämna nuvarande klan och gå med i FZ:a. Störigt. Jag får be Zavala ta en titt på det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hur aktiv är klanen på PC dvs raids?

Medlem

@Jaxz: raidar varje reset tror jag.

1
Skriv svar