Rykte: Valve släpper Duke Nukem Forever?

Medlem

S......Source 2?
JAAAA!

Medlem

Yay!


signatur

Disclaimer: Unless otherwise stated, I have no idea what I'm talking about.

Medlem

Jag är så trött på DNF nyheter. Det är som att fortfarande dra Seinfeld vitsar, det är inte roligt längre: "we've moved on".

Det kan släppas, inte släppas, annonseras, tillkännages, visas up wtfever vem bryr sig

Medlem

Hoppas att det är sant.

Always bet on duke!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Kul om det är Valve själva som "fejkat" fram bilden, men att nyheten fortfarande stämmer


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Bilder som går upp och försvinner är till för att generera buzz och ibland ska det vara av "misstag" också men som sagt är buzz nyckelordet.

Medlem

Kan va fake, samtidigt avslöjar ju bilden för mycket om den skulle ligga där 24/7, så kanske därför den var där kort för att skapa lite hype. Tex när blizzard körde sin grej med diablo3 så såg man ju inte någonting i början.

Medlem
Skrivet av jlarss:

61810 skulle lika gärna kunna vara dagarna det har gått sen dom annonserade DNF

Skulle inte tro det, är circa 169 år om jag inte räknat fel.

Inaktiv

AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!AMaGAD!!!

Medlem

fan nu blir jag sneee, kan inte nån från nåt av företagen säga att det är fake! jag kommer kissa i byxan om jag inte får veta.

DUKE4EVER


signatur

no remorse

Medlem

Om Valve skulle säga ens Duke Nukem, då undrar jag bara detta: Kommer Valve fortsätta på det?
Kommer lätt skaffa Duke Nukem Forever collectors Edition (Om det kommer finnas).

Att ha Duke Nukem Forever i sitt Steam Account, blir riktigt galet.

I still believe in Duke Nukem.

Medlem

hade varit underbart om valve hade köpt rättigheterna eller liknande och faktiskt gjorde ett nytt dukespel oavsett om det är duke nukem forever eller ett helt nytt duke med source 2 motorn.

always bet on the duke !


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

En nyare source borde leda till en ny våg av lattjo moddar. Want.


signatur

[size="8"]Meh[/size]

Inaktiv

Säker på att det inte är postal 3 snubben? eftersom det skulle vara till source

Medlem

Möjligt att det är Duke Begins som Valve släpper?
http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=1154

"revealing that 3DR is continuing to work on the long-delayed title alongside word that a previously unknown separate Duke game was in the works at a "well-known videogame developer."

"The new effort, titled "Duke Begins"

skiter i duke nukem, jag vill ha episode 3...

Medlem

Haha, detta kommer bli coolt.... väntar med stor spänning!

Bara det faktum att de kanske visar att de har en ny motor, source 2, vore ju fett...
för att inte tala om att de kanske har nått i görningen med Duke Nukem - Ha! fan vad coolt.

Inaktiv

FEL "De kryptiska siffrorna "61810" står möjligen för datumet den 18 juni 2010 (6.18.10)" det är inte den 18 juni.. hallå asså... det är ju år 61810 fattar ni väl

Medlem

Source Engine 2 vore ju så mycket större än DNF.
Duke nukem är så jävla overrated.

Medlem

Skulle vara skit kul om Valve börjar köra samma grej och börja förhala spelet haha. Då lär folk börja döda.

Medlem

Vafan, idag är det ju 18 juni, varför säger ingen nåt?

Folk är tysta som små möss... Sccchhhhh!

Medlem

När va de där datumet? Va inte de igår?

Gen
Medlem

Blev inget eller?

Medlem

Det här är inte alls mitt spel att spela:|

Medlem

Så de här va bull eller?

Medlem
Skrivet av Ballong:

Så de här va bull eller?

Verkar så.

Kinect, Move, CoD23.5, SC2, Portal2, Civ17, NHL44... verkar vara summan av e3 2010. Noll egentliga överraskningar, bara några coola teasers till redan annonserade uppföljare.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Ballong:

Så de här va bull eller?

Skräll eller?

Skriv svar