Sju år gamla The Hunter får toksnygg uppföljare

Robot
Sju år gamla The Hunter får toksnygg uppföljare
Medlem
Sju år gamla The Hunter får toksnygg uppföljare

Det enda som spelar roll är om det finns friendly fire...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det enda som spelar roll är om det finns friendly fire...

Precist som i vanliga theHunter så finns det ej. Det är ett jaktspel, inte counter strike

Citat:

Vi skulle inte bli helt förvånade om det är gratis att ladda hem och att intäkterna baseras på mikrotransaktioner.

Jag hoppas ni blir väldigt förvånade om det blir det, då det i press releasen står att det inte blir free 2 play.

Skrivet av http://news.thehunter.com/introducing-thehunter-call-of-the-wild/:

Perhaps the single biggest difference between the original game and the new one is the change to the business model. theHunter: Call of the Wild is not going to be a free to play game, but a one-time purchase which will be supported and evolved together with the community for a long time to come.

Medlem

Yessss. Har kört The Hunter av och an sen det kom, och vet inte hur mycket stålar jag laggt ner på det. Hoppas jag inte behöver köpa all utrustning igen, eller med rabatt.

Medlem
Medlem

Nice, mycket trevligt. Har massor med timmar i The Hunter, skall bli kul att se hur det nya blir. Passar nog bra med release-datumet med då jag har så mycket annat att göra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

FM-guru
F.d. Sisyr

"One-time purchase"`? Låter bra, deras så kallade F2P-system är bland de mest gnidna jag stött på. Blev inte mycket till lir i The Hunter pga det.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

"One-time purchase"`? Låter bra, deras så kallade F2P-system är bland de mest gnidna jag stött på. Blev inte mycket till lir i The Hunter pga det.

Vet inte om jag håller med. Jag köpte ett hunting pass för 6 mån och sedan köpte jag resten för ingame points som man fick genom att göra uppdragen. Spenderat mindre pengar än andra buy2play-spel, som jag spelat mindre.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Kakaff:
Skrivet av Hipshot:

Det enda som spelar roll är om det finns friendly fire...

Precist som i vanliga theHunter så finns det ej. Det är ett jaktspel, inte counter strike

Jag hade tyckt detta kunde bli mitt nya Delta Force, eftersom spel som Wildlands kommer faila...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Ett bra spel som snart verkar bli ännu bättre.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av conthox:
Skrivet av Sisyr:

"One-time purchase"`? Låter bra, deras så kallade F2P-system är bland de mest gnidna jag stött på. Blev inte mycket till lir i The Hunter pga det.

Vet inte om jag håller med. Jag köpte ett hunting pass för 6 mån och sedan köpte jag resten för ingame points som man fick genom att göra uppdragen. Spenderat mindre pengar än andra buy2play-spel, som jag spelat mindre.

Några håller säkert med dig, men majoriteten har nog haft samma upplevelse som mig. Även därför spelet ligger på 40% positiva recensioner på Steam, trots att det är ett bra spel.

Medlem

Snälla ta det här och gör om till ett nytt dayz!

Medlem

Hmmm stöd för VR?
Hade velat smyga runt i dom miljöerna med min Vive!

Medlem
Medlem

Underbara miljöer i The Hunter, dom är verkligen grym på det... Typ nån Far Cry/ARMA/Operation Flashpoint/DayZ-historia i dom miljöerna.. Det hade varit nått det!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av robbis:

PS4 plz

Amen to that bro!

Medlem

Gillade The Hunter så detta blir ett givet köp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kommer man kunna använda tyngre vapen?
Minigun, bazooka eller granater?

Medlem

Bästa sedan deer hunter. Jag gillade det som tusan. The hunter då. Problemet jag har är tidsbrist. Detta är ett sjukt tidskrävande spel, tar ju minst några timmar att smyga genom skogen för att hitta storbocken.

Medlem
Skrivet av Star Lord:

Kommer man kunna använda tyngre vapen?
Minigun, bazooka eller granater?

Hur många jägare känner du som jagar älg med bazooka?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Star Lord:

Kommer man kunna använda tyngre vapen?
Minigun, bazooka eller granater?

Hur många jägare känner du som jagar älg med bazooka?

Om möjligheten hade funnits så tror jag inte att du skall underskatta nyfikenheten hos många människor att få se vad som händer med en älg som utsätts för intensiv eldgivning från en grupp håriga män beväpnade med p-skott.

Själv skulle jag nog hellre lägga 20kg sprängdeg under en stubbe och se var den landar.

1
Skriv svar