The Divisions testservrar är snart här

Robot
Medlem
The Divisions testservrar är snart här

Först

Edit: lol nej skoja. Men kul för division.

Medlem

Najs! Ska bli kul att få testa det nu på måndag

Medlem

Jag har gått på försäljarsnack två gånger. Först var det Star Wars the old republic och andra var The division.

Visst var det kul en månad eller två men jag kände att Division saknade det där lilla som gjorde att man blev kär i det.

Medlem

Värt att notera är att det inte bara handlar om att fixa buggar utan också att bygga om mycket av spelet i grund och botten.

Megadelux

Stört. Banna alla fuskare istället. Tröttna efter 1 månad i darkzone på alla instakills. Så jävla dåligt. Ångrar mitt seasonpass så hårt. Allt kunde blivit så bra

Ambassadör
Xbox

Ett tips är kanske att göra sådant här innan spelet hamnar i en dammig reaback på ICA Maxi.


signatur

Jump in.

Medlem

Ett smakprov av en liten del av vad som kommer i 1.4 förutom buggfixar, rebalancing och så vidare.

http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-us/news/152-2677...

Medlem

Men vad ska den andra spelaren göra då om den ena är på testservern?

Medlem

Synd att detta blev en sån besvikelse.
Var nära på köpknappen när det hade släppts men läste så mycket blandade reaktioner så jag avvaktade.
Nu låter det som spelet är halvt övergett och ska göras om


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Detta kommer bli bra! Härligt av Ubisoft att det inte gav upp på detta! Å att det tror på spelens mekanisk å dess potential som spelet har! Conan är en dålig exempel och är glad att man inte ger upp!! Härligt! jag tror på detta spel. Sen av inbalancen av spelet är för det mesta online och pvp så, ärligt talad så tror jag att man har fått massor för de pengar som man har köpt den. Sluta klaga!!! Var glad. Som jag!!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Spelar folk fortfarande detta spel? Jag tröttnade ganska snabbt när man bara farmade i Darkzone.

1
Skriv svar