Supertisdagen© – Spelar du Fallout, Starcraft eller Tomb Raider?

Medlem
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av Mirage:

Inget av dem. Eternal Crusade, Mordheim och Blood Bowl 2 är de som står högst upp på min lista, i den ordningen.

Fallout 4 är det ett jävla rövarpris på, så väntar på någon rea/GOTY variant. SC2 känns som det kvittar. Tomb Raider väntar jag också på en prissänkning.

Rövarpriser? Är väl ganska normalt pris på ett nytt spel eller ? Billigaste priset på fallout 4 jag sett, är på Green man gaming för 39.99£. Spelbutiken är lite dyrare. Jag tycker det är ok priser iaf
Själv ska jag spela en massa fallout 4 och bryta av med lite starcraft 2 då och då

Köpte mitt för drygt 400kr på GMG. Knappast rövarpris.

Medlem

Hade jag nu tänkt köra alla tre hade min plan nog varit:
Tomb Raider först (för det går nog fortast att varva)
Fallout 4 sedan. Även om det är det som har högst hype så är en kort väntan nog ändå behövlig då det garanterat behöver patchas.
Starcraft sist för det har ändå oändligt replayability med all multiplayer och custom maps.

Medlem
Skrivet av Nercis:

Blev av med jobbet i fredags så nu tänker jag vara tonåring tills årsskiftet

Ja, ska man se nåt positivt med det så har du ju grymt bra tajming om inte annat.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

ELF
Medlem

Väntar på patch till F4 sen blir det en halvsnabb genomkörning. Där efter väntar jag på att allt extramaterial har släppts till det och patchats så kör jag igenom det igen fast tar mig tid till att upptäcka.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Legacy of the void till klockan ca 14:30 när posten kommer och efter det Fallout 4 <3

Medlem

Inget av spelen tilltalar mig dessutom har jag ingen Xbox.

Medlem

Semester i två veckor så först Fallout 4 sedan Rise of the Tomb Raider.

Medlem

Denna nyheten bör ju dock ändras då tomb raider släpps först på fredag i sverige.

Quake-konnässsör

Blir lite ARMA på tisdag, sen till helgen kanske det fallout. Tomb raider får man vänta tills det släpps till PC.

Medlem

Har en ny expansion till guildwars som jag nötar igenom


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Jag har fru,två barn, heltidsjobb, hund och hus att sköta om. Jag kommer inte spela något av dom. Rocket leagues 5 minuters matcher är allt min livsstil tillåter.

Medlem

Fallout 4 för i helvete, ledig på onsdagen också.
Gud vad tiden går långsamt.

Medlem

Fallout 4, jag har semester woop ;D

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Nercis:

Blev av med jobbet i fredags så nu tänker jag vara tonåring tills årsskiftet

Ja, ska man se nåt positivt med det så har du ju grymt bra tajming om inte annat.

Jo vars. Än är jag inte bitter

Medlem

man kan ju spela alla. kan gott spela fallout 4 varva med lite mgsV och witcher3 för att sedan köra RotTR när de kommer till PC. Kanske tom CoDBO om man hittar de för wn fin summa pengar. orka vara fanboy/hater.

Medlem

Beror mest på vad som släpps först men troligen legacy of the void.

Medlem

Mmm.... valet är svårt. Fallout 4 eller kanske Fallout 4. Sen finns ju alltid Fallout 4... Kan bli Fallout 4

Medlem

Doom II tror jag

Medlem

Tänker inte förstöra f4 upplevelsen genom att betatesta det på tisdag. Kanske runt jul nångång när det är spelbart

Medlem

Ska spela alla 3 men det blir Starcraft för min del, störst chans att det inte är fullt av buggar på launch. När jag e klar med Starcraft går jag på Fallout man har ju väntat en halv evighet på det spelet. Hoppas bara att dom hinner patcha det innan jag e klar med starcraft.

Medlem

Det blir nog mest sannolikt Bloodborne för mig.

Medlem

Jag har kul med Warhammer Vermintide så det kommer jag att köra.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Forged Alliance Forever eller The Witcher 3. Varför spela ett spel på släppdagen? Väntar tills hypen lugnat sig och vi vet vad det generella intrycket är av spelen. Går allt enligt planen har jag dock kanske Legacy of the Void inom en veckas tid.

Medlem

Först TR då det lär gå fortare att varva, sen BLOPS 3-kampanjen av samma anledning och slutligen F4. Därefter hela den enorma backlogen

Medlem

Om jag hade haft pengarna och TR hade släpps på PC nu så hade jag nog kört alla tre i Ordningen Fallout 4, StarCraft och Tomb Raider. Blir bara Fallout 4 tills vidare.

Medlem

Något annat, inget av de listade spelen finns på en platform jag kan spela på.

Eller när det gäller PC, inte billigt nog för digitalt köp.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem
Skrivet av Mirage:

Inget av dem. Eternal Crusade, Mordheim och Blood Bowl 2 är de som står högst upp på min lista, i den ordningen.

Fallout 4 är det ett jävla rövarpris på, så väntar på någon rea/GOTY variant. SC2 känns som det kvittar. Tomb Raider väntar jag också på en prissänkning.

Köper man via steam blir det alltid rövarpriser. En fysisk variant utav fallout 4 går att få för lite drygt en hundring mindre, köper man via paladin games kan man få ner priset ytterligare en slant för en digital kopia.

http://www.paladingames.net/


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Väntar med Fallout tills det har patchats och någon skön survival-mod har släppts. Kör Wasteland 2: DC så länge.

Medlem

Fallout 4 med högerhanden och LotV med vänsterhanden, ett öga per skärm tänkte jag... får se hur det går

Medlem

Jag bör vara ledig hela nästa vecka, så Fallout 4 all week long


signatur

Game long and prosper

123
Skriv svar