Så var man kändis då.

Medlem
Så var man kändis då.

En skärmdump av ett imgur-galleri jag gjorde i helgen kom med i senaste avsnittet av Jim Sterlings YouTube-serie The Jimquisition. Skärmdumpen i fråga dyker upp vid 4:08-strecket, om ni är nyfikna.

Det är de små sakerna i livet man ska ta vara på, och efter att ha varit och rotfyllt en tand idag tycker jag att det här var en lagom stor liten sak att ta vara på.

Nu blir det att kolla veckans avsnitt av Rick & Morty innan jag går och knyter mig.

WUBBA LUBBA DUB DUB!!

#blogg


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Så var man kändis då.

Grattis! Och fuck Konami!

Medlem

Kul att det går så bra för dig. Vi andra står och stampar och kommer ingenstans i karriären och du får VIP-pass in i kändisvärlden.

Ibland är det svårt att vara glad för andras framgångar.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Kul att det går så bra för dig. Vi andra står och stampar och kommer ingenstans i karriären och du får VIP-pass in i kändisvärlden.

Ibland är det svårt att vara glad för andras framgångar.

Jag lovar att nämna dig i mitt tacktal när jag hämtar mitt Pulitzerpris!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Bennii:

Kul att det går så bra för dig. Vi andra står och stampar och kommer ingenstans i karriären och du får VIP-pass in i kändisvärlden.

Ibland är det svårt att vara glad för andras framgångar.

Jag lovar att nämna dig i mitt tacktal när jag hämtar mitt Pulitzerpris!

Precis som den där latmasken i skolan som aldrig gjorde något men alltid fick cred för grupparbeten så kräver jag att få stå som medförfattare till din prisvinnande artikel!

1
Skriv svar