Viktig nyhet: din Rust-penis storlek avgörs av Steam

Medlem
Skrivet av Satheus:

Nakna bröst går inte göra nyheter av men penisar går fin fint! Vilket jävla sätt!

Nej, seriöst, detta är ju en kul grej

Den kvinnliga mostsvarigheten till penis är vagina, ser varken din koppling till bröst eller något problem att skriva om vaginor.

Inaktiv

Tänk på att ha 12 spel är fullt normalt. De flesta har inte fler än 12 spel.

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Satheus:

Nakna bröst går inte göra nyheter av men penisar går fin fint! Vilket jävla sätt!

Nej, seriöst, detta är ju en kul grej

Seriöst, så lär inte en enda feminist skrika om exploatering eller sexualisering.

Antagligen inte, men några sorgliga snubbar kommer säkert grina på spelforum runt om i världen. Kanske feministerna, eller deras manliga motsvarighet kommer uppmärksamma detta "problem" när det blivit lika mycket av en norm som kvinnlig sexualisering i spel? Vem vet.

Så om en snubbe som inte gillar att kvinnor objektifieras i spel, inte heller gör det när det händer män, då är han sorglig?

Vänligen visa mig till en enda snubbe här inne som på riktigt tar illa upp av den här modden, så ska jag diskutera skillnaden mellan sexualisering och nakenhet med honom.

Det enda jag sett hittills är massa fånerier om vad vissa tror skulle uppröra "PK-människor" och moralkärringar", medans dessa (möjligtvis med undantag för mig själv) lyser med sin frånvaro.

12
Skriv svar