Mördade buggar och större text i nästa Witcher 3-patch

Robot
Mördade buggar och större text i nästa Witcher 3-patch
Medlem
Mördade buggar och större text i nästa Witcher 3-patch

Ja kom igen nu då, har ju inte kunnat spela på hela helgen pga XP-glitchen!


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Själv får man infinite loading screen på questen "King's Gambit" elelr va den heter.. Är den enda allvarliga buggen jag stött på.

Medlem

XP-Glitchen låter som ett designbeslut?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hoppas de gör något åt infon som sprutar förbi vid combat, finns inte en människa som kan hinna se något som händer i den rutan, om de då inte sitter helt fokuserade på den istället för det som händer i spelet >_<

Har varit tämligen förskonad från buggar, ett par krascher har man tyvärr hunnit med, men har inte tappat ngt pga av det iaf

Medlem

"Geralt will not longer interact with candles near chests and other interactive elements. "

ÄNTLIGEN

Inaktiv

spelar på ps4 där fps är väldigt ojämn. spec i träsk där det i princip inte går att fightas ibland. I övrigt har jag fått en bugg där spelet vägrade ladda. fick då hoppa tbx till tidigare save 15 min bak. I övrigt tycker jag det är märkligt att CD Project inte fått mer skit för ostabil lansering än vad de fått. De flesta artiklar handlar snarare om hur roliga buggarna är...
Tycker dock spelet är galet najs överlag bortsett från buggarna!

Avstängd

"Få storspel som släpps idag är 100% färdiga vid lanseringen" = Ingen kod som någonsin släppts blir aldrig 100% färdig...

Medlem
Skrivet av Killbom:

"Få storspel som släpps idag är 100% färdiga vid lanseringen" = Ingen kod som någonsin släppts blir aldrig 100% färdig...

"Ingen kod som någonsin släppts blir aldrig 100% färdig..." = Kod som någonsin släppts blir 100% färdig...

Medlem

glitchen e ju inte så farlig, bara å inte göra uppdrag som är mer än 6 lvls under din egen level i nåra dar


signatur

//monster

Medlem

Kan man göra om quest som man fått fail på?

Inaktiv

Tyvärr så är balansen kring när Gerald går in och ur "Combat mode" illa. "Autohölstrar"

Banditcamp= Går ofta ur combat mode, även om de finns kvar crossbow skyttar emot en.
Draconids= Gerald går ofta ur combat mode när de lättar från marken (cirkulerar ovanför)

Är väl de som jag stört mig på mest, men för övrigt ett alldeles briljant spel. Thanks CD Red..

Medlem

Significantly Enlarged GUI and HUD elements (including fonts) on consoles and slightly on PC.

Yes! Hatar att behöva resa mig upp ur soffan för att se vad det står

KoP
Medlem

Hur blir det med npc's som glider omkring med armarna utsträckta eller kroppsdelar som flyger omkring?

Medlem
Skrivet av desert_games:

Tyvärr så är balansen kring när Gerald går in och ur "Combat mode" illa. "Autohölstrar"

Banditcamp= Går ofta ur combat mode, även om de finns kvar crossbow skyttar emot en.
Draconids= Gerald går ofta ur combat mode när de lättar från marken (cirkulerar ovanför)

Är väl de som jag stört mig på mest, men för övrigt ett alldeles briljant spel. Thanks CD Red..

ända som kan störa mig med faktist speciellt mot bågskyttar om dom står långt borta, man kan juh ej kasta sig åt sidorna snabbt då eller blocka skotten, mot flygande saker är det inte lika problematiskt eftersom man kan juh alltid ta slänga en pil eller 2 på dom ^^

Medlem

Spelar på ps4, inte märkt några direkta buggar, stört mig lite på att tända/släcka ljus nära loot. Så det är bra att de fixar. Sedan tycker jag Roach är för djävligt att manövrera. Springer hellre om avståndet är mindre än 400meter.

Sen tycker jag de ska lägga in en online funktion där man kan spela Gwent mot varandra. Satsa kort eller pengar i en pott. Eller bara spela ett parti mot varandra för trevligt umgänge. Kanske även tillåta att man kan chatta med den man möter via röst eller snabb meddelanden i en "in-game text modul"

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av desert_games:

Tyvärr så är balansen kring när Gerald går in och ur "Combat mode" illa. "Autohölstrar"

Banditcamp= Går ofta ur combat mode, även om de finns kvar crossbow skyttar emot en.
Draconids= Gerald går ofta ur combat mode när de lättar från marken (cirkulerar ovanför)

Är väl de som jag stört mig på mest, men för övrigt ett alldeles briljant spel. Thanks CD Red..

ända som kan störa mig med faktist speciellt mot bågskyttar om dom står långt borta, man kan juh ej kasta sig åt sidorna snabbt då eller blocka skotten, mot flygande saker är det inte lika problematiskt eftersom man kan juh alltid ta slänga en pil eller 2 på dom ^^

Håller med, vill gärna kunna göra några rullningar bort och kasta en bomb utan att han stoppar på sig svärdet.

Ambassadör
Xbox

Känns som att det är en bra ide att strunta i detta tills en GOTY-version finns någon gång nästa år. Orka sitta och vänta på DLC/expansioner och buggstädning.

Gör så med många spel, de brukar vara "klara" något år efter release. Bonus är att man sparar en hel del pengar på att släpa efter något år, och att man få spela färdiga spel. Kan rekommendera det om man inte måste spela just vid release!

Ingen risk att få speltorka heller, har en backlog på 47 spel just nu, hehe.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av deezel:

Hoppas de gör något åt infon som sprutar förbi vid combat, finns inte en människa som kan hinna se något som händer i den rutan, om de då inte sitter helt fokuserade på den istället för det som händer i spelet &gt;_&lt;

Har varit tämligen förskonad från buggar, ett par krascher har man tyvärr hunnit med, men har inte tappat ngt pga av det iaf

Haha tack, jag trodde jag var dum i huvudet som inte kunde läsa den där texten. Fick panik varje gång jag dodgade och det står något som jag aldrig har hunnit läsa.

Medlem

Har inte stört mig på särskilt många buggar, men bra att de fortsätter städa upp!

Medlem
Skrivet av Locktail:

Spelar på ps4, inte märkt några direkta buggar, stört mig lite på att tända/släcka ljus nära loot. Så det är bra att de fixar. Sedan tycker jag Roach är för djävligt att manövrera. Springer hellre om avståndet är mindre än 400meter.

Sen tycker jag de ska lägga in en online funktion där man kan spela Gwent mot varandra. Satsa kort eller pengar i en pott. Eller bara spela ett parti mot varandra för trevligt umgänge. Kanske även tillåta att man kan chatta med den man möter via röst eller snabb meddelanden i en "in-game text modul"

kan lova det kommer fan en gwent standalone spel senare i tiden ;_O

Medlem
Skrivet av BOMBAii:

Själv får man infinite loading screen på questen "King's Gambit" elelr va den heter.. Är den enda allvarliga buggen jag stött på.

Samma här. Sjukt störande!

Medlem
Skrivet av KoP:

Hur blir det med npc's som glider omkring med armarna utsträckta eller kroppsdelar som flyger omkring?

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/s3...

Lite humor med den där buggen, hade själv inte råkat ut för den alls tills igår Då sprang halva Skellige omkring så där. Enda galna grafikbuggen jag fått innan var när tre hästar spawnade i varandra, såg ut som en trehövdad häst ^^

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Känns som att det är en bra ide att strunta i detta tills en GOTY-version finns någon gång nästa år. Orka sitta och vänta på DLC/expansioner och buggstädning.

Gör så med många spel, de brukar vara "klara" något år efter release. Bonus är att man sparar en hel del pengar på att släpa efter något år, och att man få spela färdiga spel. Kan rekommendera det om man inte måste spela just vid release!

Ingen risk att få speltorka heller, har en backlog på 47 spel just nu, hehe.

Det känns då väldigt färdigt, tycker jag. Jag har bara stött på två mindre buggar hittills, och spelet låste sig en gång på release-dagen.
Utöver det handlar det bara om lite designmissar som nämnts i tidigare inlägg.

Det måste vara extremt svårt att släppa ett buggfritt spel, med tanke på all hårdvara som finns.
Jag följde en mod-utveckling under 4 år. När de väl släppt den, skrev de att användare rapporterade om buggar som utvecklarna själva trodde hade blivit lösta många månader, eller till och med år innan.

Medlem

Men vart är patchen då?? Går fortfarande inte ladda ner till ps4 iaf

Medlem

Vart tog patchen vägen gubba o töser?. Hmmm, ser bara massa skräp DLC som jag inte bryr mig om.

Medlem

Mhe! När kommer den? Vill komma förbi King's Gambit något gång.

1
Skriv svar