Fallout 4 visas upp på E3 – hävdar insatt källa

Robot
Fallout 4 visas upp på E3 – hävdar insatt källa
Medlem
Fallout 4 visas upp på E3 – hävdar insatt källa

Hoppas som fan

Medlem

Ber till spelgudarna att det stämmer!

Inaktiv

Gillar inte riktigt Fallout spelen jag, jag dör bara i dom? haha

DOOM! Ser jag dock fram emot.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Nä, tror jag knappast

Medlem

Vill så hemskt gärna att detta är sant. Men tror inte förs än jag själv ser det.

Medlem

Är försiktigt optimistisk. Lika ofta som folk trollar om sånt här är det faktiskt sant, antagligen som PR-trick. Det lär vara en enorm skillnad på antalet tittare ifall det hade varit helt tyst om vad som ska presenteras gentemot ett rykte som det här.

Medlem

Något jag väntat på länge! Ifall detta är sant, hoppas jag på en rejäl uppfräschning av den slitna grafiken i tidigare spelen med lite mera levande NPCs och inte skyltdockorna i New Vegas

Medlem

Får man kanske börja testa doom betan i år? Man kan bara hoppas..


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

meh! släng hit en värdig uppföljare till skyrim istället pl0x


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Om Bethesda inte hade något med det att göra så kanske det vore något att ha, men nu är det väl tyvärr inte så...

Medlem

Bara dom byter motor så blire skitbra

Medlem

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av anon_178365:

Synd att inte Obsidian gör spelet, Fallout 3 är ju en ren shooter jämfört med New Vegas som faktiskt är ett RPG med factions, tre gånger fler quests + att man faktiskt KAN DÖDA ALLA NPCS.
Hatar verkligen Bethesda med deras odödliga npcs, lös era questar på ett annat sätt istället.

Döda-allt playthroughs är roliga, dont judge!

Som tur är löser mods detta.. Men tragiskt att det ska behöva vara så

Medlem

SNälla, låt Chris Avallone skriva detta.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Härligt om det stämmer...men jag vill gärna se att Elderscrolls får ytterliggare en fortsättning


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Finns inte ett mera efterlängtat spel för mig just nu. Förhoppningsvis är det mera likt 3:an än New Vegas, jag vill ha post-apokalyps, inte cosplayers som leker romare och 50-tals gangsters i kritstreckskostymer.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Om de inte fått tummen ur röven och använt en ny motor/ rejält uppdaterat den gamla så blir jag sur!

Medlem

Time to hype...Prepare your bagels..

ALL ABORD THE HYPE TRAIN....TUFA TUFFA TUFF


signatur

New life, New hope

Medlem

insatt källa bor exempelvis under en bro där getter brukar gå?

Medlem
Inaktiv

ni verkar ha lirat så mycket indie så ni glömmer bort vissa titlar..?

Medlem

Yes yes ye jag har velat haft ett nyttfallout länge nu! Hoppas de äntligen släppt gamebryomptorn dock xD

Medlem

Jag FÖRSTÅR inte varför man gör nyheter av GISSNINGAR!? Såvida det inte kommer officiellt av Bethesda själva så fattar jag inte hur man kan tro på vad någon annan människa säger, det är som att tro att det som står i bibeln hänt på riktigt!

Inaktiv

Hoppas de inte ser allt för stort ut gentlemot 1280x720

den mest neutrala resolusion ever.

Skribent
Skrivet av Aryvian:

Jag FÖRSTÅR inte varför man gör nyheter av GISSNINGAR!? Såvida det inte kommer officiellt av Bethesda själva så fattar jag inte hur man kan tro på vad någon annan människa säger, det är som att tro att det som står i bibeln hänt på riktigt!

För att det en utvecklare/utgivare säger är mycket bättre? Har du hört talas om Sim City


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

btw: va e prylen med nya "gillette"

ska man inte hitta vinken med handen anymore..?

Medlem
Skrivet av anon_178365:

Synd att inte Obsidian gör spelet, Fallout 3 är ju en ren shooter jämfört med New Vegas som faktiskt är ett RPG med factions, tre gånger fler quests + att man faktiskt KAN DÖDA ALLA NPCS.
Hatar verkligen Bethesda med deras odödliga npcs, lös era questar på ett annat sätt istället.

Döda-allt playthroughs är roliga, dont judge!

Fast o andra sidan så misslyckades Obsidian ganska rejält med att skapa en dystopisk stämning.

12
Skriv svar