I Am Bread – nytt från Surgeon Simulator-skaparna

Medlem

Hur kunde det gå så här för PC-spelandet.

Medlem
Skrivet av Hondo:

Idiotisk precis som "Goat Simulator" . Kommer att sälja till idioter precis som "Goat Simulator". Utvecklad av idioter precis som "Goat Simulator". Julafton för idioter som vill kommentera att saker är idiotiska... ni förstår:D

Fixed!

Inaktiv
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Hondo:

Idiotisk precis som "Goat Simulator" . Kommer att sälja till idioter precis som "Goat Simulator". Utvecklad av idioter precis som "Goat Simulator". Julafton för idioter som vill kommentera att saker är idiotiska... ni förstår:D

Fixed!

Det som du la till gäller endast dig:)

gillar udda spel som det här .. roligt när ngn vågar göra ett spel som inte bara är en variation av ett befintligt spel..

Medlem
Skrivet av s3ng:

Känns jävligt "LEL LEL RANDOM XXDDD!!!!11!" precis som Goat Simulator. Nej tack.

Meh, jag tyckte Goat Simulator var underhållande för den lilla slanten jag betalade. Inte helt seriöst men kul att utforska och se vad som gick att göra.

Skrivet av Tompa8989:

Såna här äckliga hipsterspelutvecklare borde bli förbjudna.

Hur kan du känna så starkt emot ett spel att du vill ha hela "genren"(vettefan vad man ska kalla det) förbjuden? Det är inte riktigt hipster heller, som Morknox sa.

Jag tycker iaf att det kan vara kul att vara lite hjärndöd ibland. Det är inte så att Goat Simulator var skrattretande random, utan det var mer roligt att leka med fysikmotorn på olika sätt.

Sen kan jag tillägga att Goat Simulator gav mig lite nostalgi från Tony Hawk spelen till PS1, vilket är spel som jag saknar. Nuförtiden är allt så seriöst att de inte lägger in likadana oseriösa inslag som Tony Hawk gjorde (rätta mig om jag har fel). Kan inte riktigt sätta fingret på vad det var, men det var alltid kul att hitta nya områden jag inte trodde fanns i spelet, eller som jag inte trodde att man kunde komma till.

Medlem
Skrivet av Petah:

Gud förbjud oss människor som tycker annorlunda än dig!

Äh jag menade bara att ta det lugnt, vad är det att hetsa upp sig över?
Dom har fortsatt plöja vidare på denna gimmick, gillar du det inte så köp inte spelet. Pang, tydlig signal till tillverkarna men att sitta och kosta på sig någon barnslig attityd på ett internet forum för spel-intresserade är bara fånigt.

Och väldigt väldigt onödigt.

12
Skriv svar